Multiplayer, saven en goede A.I. in Project IGI2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het toch wel enigzins teleurstellende Project I'm Going In, komt Innerloop binnenkort met een verbeterde formule van het spel in Project IGI2. Grootste gebreken bij deel 1 waren volgens de developer de multiplayer- en save optie, plus een slechte A.I. Deze gebreken zijn in deel 2 dan ook verbeterd, waardoor we volgens de Noorse ontwikkelaar begin februari een topgame geserveerd zullen krijgen.Mr. Ofstad: IGI2 is no one-trick-pony, I'm most proud of the great variety of things (weapons, landscapes, styles of play) we've managed to put in. We've been focused primarily on creating great gameplay and not so much on creating flashy effects so it is difficult to single out one thing that is particularly good. One thing I'm quite happy with is the improvements I made to the look of the map-computer. Another thing is the proper calculation of bullet penetration (in IGI2 bullets can penetrate many layers of material, where in most other games there is a strict limit on how many layers bullets can go through). De gaming website PC Gaming Xtreme kon een praatje maken met Innerloop's lead programmer, Morten Ofstad, over het spel. In het interview komen ondere andere vragen over de dingen die de full version niet gehaald hebben naar voren en wordt ook nog even ingegaan op de campaing mode. Lees het allemaal op dit adres.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou