Nieuws
halo infinite

Multiplayer Halo Infinite is free-to-play

Draait in 120 fps op Xbox Series X

Geschreven door Michel Musters op
De multiplayer van Halo Infinite is op Xbox One, Xbox Series X en pc free-to-play.

Dat heeft Microsoft bevestigd. Alle gamers op Xbox Series X, Xbox One en pc kunnen dus geheel gratis met de multiplayer aan de slag. Gisteren lekte het nieuws al uit via een melding op de website van de Engelse speelgoedwinkel Smyths Toys, maar via het officiële Twitter-account van Halo werd het gisteravond bevestigd.

Ook bevestigd is dat de multiplayer in 120 frames per seconde op Xbox Series X draait. Het is niet bekend in hoeverre dit de resolutie van de game beïnvloedt. Ook is niet aangekondigd op hoeveel fps de multiplayer op andere systemen loopt, al is dit op pc waarschijnlijk afhankelijk van de aanwezige hardware.

De singleplayercampagne van Halo Infinite kost wel geld, al is het niet bekend of het afzonderlijk uitbrengen van de multiplayer de prijs van het spel beïnvloedt. Halo Infinite moet eind dit jaar uitkomen op Xbox Series X, Xbox One en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Netflix werkt aan Beyond Good and Evil-film Hoogtepunten: Halo Infinite en Gabe gaat voor de Xbox
10

Reacties op: Multiplayer Halo Infinite is free-to-play

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ali3n8tor

    • 1 augustus 2020 11:52
    2 oprechte vragen:

    1.Heb je nog steeds wel gold nodig op xbox live zoals alle andere "free to play" games op de xbox ?

    2. Hoeveel 120fps 4k tv's zijn er op dit moment op de markt ? ik kwam zelf niet heel ver daarmee.. Ik heb het probleem van een normale fullhd tv die maar niet stuk gaat.. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 1 augustus 2020 12:16
    @ali3n8tor er gaan ook geruchten dat gold gaat verdwijnen. Ben ook wel benieuwd wanneer Gamepass pc uit beta gaat. Misschien komen er binnen kort nieuwe type abonnementen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 1 augustus 2020 19:15
    @ali3n8tor
    1 nee, je hebt geen gold nodig.

    2. De nieuwe Sony en lg tv’s hebben HDMI 2.1 al voor een scherpe prijs van 1100€

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 1 augustus 2020 12:14
    Dit is echt huge! Hoop een battlepass, ga ik dan zeker kopen. Campaign via Gamepass, echt bizar dat ze hem zo beschikbaar maken, komt zelfs naar Steam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 1 augustus 2020 13:18
    Al vaker gezegd, microsoft is gewoon steengoed bezig en dit komt met name door de game pass. Het zal alleen nog wel even duren voordat playstation bezitters het door gaan krijgen en de overstap zullen maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 1 augustus 2020 19:18
    @wazp

    Ehm pardon? Als je grootste vlaggenschip het F2P model gaat gebruiken is het alle hens aan dek. Gamepasses, microtransacties en een legioen aan hackers/cheaters zal halo veranderen in 1 grote shitfest. Dat terwijl Sony de ene naar de andere kaskraker eruit knalt

    Wat heb je aan de gamepass zonder goede games?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 1 augustus 2020 20:19
    @rreloaderr meer dan genoeg goede games in aantocht. En dat voor een paar eurie in de maand. Daar kan Sony zeker nog wat van leren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 1 augustus 2020 13:33
    Goed nieuws.
    Hopelijk zit er wel de bekende arena multiplayer mode in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 1 augustus 2020 14:42
    Hier word ik niet blij van. Het word dus een free to play multiplayer game. Net als een game as service en er gingen ook geruchten van seizoenen en een battle pass. Ze hebben wel gezegd geen betaalde lootboxes maar microtransactions zeiden ze niks over. Dus in mijn ogen ben ik bang dat ze die halo uit gaan melken waar je u tegen zegt alsof het EA is.
    Ik hoop dat ik er zo naast zit maar ben er bang voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 1 augustus 2020 15:46
    @rpenning +1