Trailers heb je in alle soorten en maten, het gaat er echter om dat het filmpje, hoe lang en groot ie ook is, een zo'n diep mogelijke indruk achterlaat. Iets waar uitgever Groove Games het helemaal mee eens is. Voor de presentatie van Digital Extremes' Pariah heeft men kosten nog moeite gespaard. Groove Games heeft namelijk de expertise van niemand minder dan Mojo LLC ingeroepen.

Misschien zegt Mojo je niet veel, maar als je weet dat deze club verantwoordelijk is voor de trailers van The Matrix, T3, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, The Last Samurai, Troy, xXx en nog veel meer, weet je gewoon dat het goed zit. Vrijdag zal het eerste deel van de trailer serie, die uit vier delen zal bestaan, verschijnen."After seeing Mojo's work on some of the most memorable movie trailers in Hollywood, there was no question in our minds that they were the choice to produce a series of trailers for Pariah," said Jon Walsh, CEO of Groove Games. "Because the story is such an integral part of the experience with Pariah we needed a method to get that across to gamers beyond the typical laundry list of gameplay features found on the back of the box. With Mojo's expertise we can really show gamers what to expect when Pariah comes out."

Pariah verschijnt in maart van 2005 op PC, Xbox en PS2.