Nieuws
Call of Duty: Modern Warfare 2

Update: Modern Warfare 2 Remastered komt deze week uit

Volgens Duitse PlayStation Store morgen al

Geschreven door Jacco Peek op
Eerder verscheen er een gerucht dat Modern Warfare 2: Campaign Remastered vandaag uit ging komen. Hoewel het vandaag niet gaat gebeuren, is de kans erg groot dat de remaster ergens deze week uit gaat komen.

Dat blijkt uit een listing op de Duitse PlayStation Store, waar Modern Warfare 2: Campaign Remastered al op staat. De game is daar te reserveren voor morgen, 31 maart, voor 24 euro. Volgens de winkel neemt de remaster 46,9 GB in beslag op de PlayStation 4. Er is ook een trailer en verschillende screenshots van Modern Warfare 2: Campaign Remastered te vinden op de pagina. De trailer is hieronder te bekijken.

Oorspronkelijk bericht:Modern Warfare 2 Remastered verschijnt mogelijk op 30 maart. Dat zegt Twitter-gebruiker Okami13.

Okami13 lekte eerder de komst van een Gunfight-bèta voor Call of Duty: Modern Warfare en details voor de Warzone-modus. Nu zegt de Twitteraar, waarvan het account inmiddels is verwijderd, dat de releasedatum van de remaster op 30 maart is.

TheGamingRevolution, een andere ingewijde, voegt daaraan toe dat Activision mogelijk niet de multiplayermodus van Modern Warfare 2 aan de remaster toevoegt, maar verschillende maps naar de huidige Modern Warfare-game brengt.

Afgelopen week werd al promotiemateriaal voor de remaster in Call of Duty: Modern Warfare gevonden. Spelers die het nieuwe Ghost Pack: Oil Rig Bundle aanschaffen zouden de remaster er gratis bij krijgen. Ook werd de game beoordeeld in Korea.

Officieel is er nog niks bekend over de remaster.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Switch-remasters van bijna alle Mario-games voor 35ste jubileum Een echte gamer kán niet zonder glasvezel
13

Reacties op: Update: Modern Warfare 2 Remastered komt deze week uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 29 maart 2020 12:04
    Kortom: story dlc in de vorm van een opgepoetste campaign uit 200…7? 8?

    Gaan ze zeker 30-40 voor vragen. Ik lig er in ieder geval niet wakker van. Die hele singleplayer was toch niet bijzonder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 30 maart 2020 02:07
    @Millman7
    Ik heb nog nooit een COD campaign gespeeld die echt is blijven hangen qua verhaal of gameplay…
    Heb laatst nog die van de nieuwste MOW gespeeld, en die vond ik zelfs niet meer dan een mager 5je waard.
    Paar leuke stukjes qua gameplay en verder een armzalig verhaal en fantasieloze characters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 30 maart 2020 11:46
    @oropher mwah voor mij. Denk dat het matiger is dan dat ik t mij herinner. Ik ontneem het ook niet van je als het bij jou anders was. Maar om eerlijk te zijn was het gewoon een basic cod sp.

    Ik vond black ops in die zin stukken aangrijpender qua verhaal. Maar ook die past in hetzelfde rijtje dat ik aankaartte zojuist naar mijn mening.

    Zoals jij de nieuwste mp's singleplayer reviewt zo zie ik ze allemaal.

    EDIT: ik las na commenten je reactie even goed. Net wakker. Dacht dat de campaign van mw2 je juist wel was blijven hangen tov de rest. Dan zitten we op dezelfde pagina!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 30 maart 2020 16:35
    @Millman7 Om de een of andere reden las ik ook ''die echt is blijven hangen'' zonder het nooit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 30 maart 2020 22:32
    @Millman7
    Ik bedoelde ook niet de campaign van MW2 maar die van de meest recent modern warfare, die dus gewoon Modern Warfare heet.
    Van MW2 zou ik niet eens weten of ik hem gespeeld heb of niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    martijn3107

    • 29 maart 2020 12:36
    Als dit waar is dan is dit echt een gemiste kans want volgens mij zitten best wat mensen hier op te wachten (wat ik uit mijn omgeving hoor) en vooral de mp van mw2 dus als die er niet bij zit is dat een groot gemis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 29 maart 2020 17:10
    Deze campaign was tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Linksquest

    • 29 maart 2020 17:33
    Als het klopt dan zou deze alleen digitaal uitkomen, tenminste voor nu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nol

    • 29 maart 2020 19:16
    Maps naar de huidige CoD ? Top zeg, dat spel wordt echt steeds beter. Voor mij de meest complete shooter sinds jaren. Geen lootbox en geen season pass en inmiddels aardig wat maps. Heerlijk game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 30 maart 2020 16:11
    Offtopic:

    Beetje jammer dit —> "Een echte gamer kán niet zonder glasvezel" en wat een onzin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 31 maart 2020 14:36
    @004 Klopt. En waar ik woon hebben we niet eens glasvezel,hier moet ik het doen met 8 mb download.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 30 maart 2020 16:58
    Stukje How-to met geruchten omgaan dit 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 31 maart 2020 23:16
    Zo te zien wordt het 30 april.. nog een maand wachten