Modelleren met de Unreal Engine | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Zoals de meeste mensen wel zullen weten is de ontwikkeling van de Unreal engine nog altijd in volle gang. Het begon met Unreal, waarna Unreal Tournament volgde. Regelmatig worden nieuwe versies van de engine afgemaakt, en verkocht aan andere developers. Binnenkort komt er zo een nieuwe versie aan. Dat is de reden dat men bij Epic op de site een leuk stukje tekst plaatste over het gebruik van models met de Unreal Engine.Hieruit blijkt wel hoe simpel het gemaakt is voor de developers. Moet een gezicht knipogen? Met drie muisklikken is het gebeurd. Zie bijvoorbeeld ook de schuifbalken links in onderstaand screenshot.Having this kind of control makes it really easy to put characters faces in the poses you want to be in and then animate them. Once you've made the animations you can export them using our ActorX exporter shown here on the left. If you click on the image you can see the full Maya screen shot showing ActorX.shady bracht ons de link naar dit intere ante nieuwtje.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou