Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
Xbox One S

Microsoft test terugbetalingssysteem op Xbox One en Windows 10

Alleen van toepassing op games en apps

Geschreven door Brian Artiles Govita op
Microsoft is begonnen met het uitrollen van een geautomatiseerd terugbetalingssysteem voor Xbox One- en Windows 10-gebruikers.

Het systeem bevindt zich momenteel in een testfase en is vergelijkbaar met het systeem voor Steam en Origin. Spelers kunnen het aankoopbedrag van hun digitale games terugkrijgen als ze minder dan twee uur van een game gespeeld hebben en de terugbetaling binnen veertien dagen aanvragen.

Het terugbetalingssysteem is op dit moment alleen beschikbaar voor een klein aantal Xbox Insider-leden. Om het aankoopbedrag terug te krijgen kunnen spelers inloggen op account.microsoft.com en onder het kopje 'betalen & factureren' naar aankoopgeschiedenis gaan om een terugbetaling aan te vragen voor games.

Dlc is hiervan uitgesloten, alsmede bepaalde Windows 10 apps. Het terugbetalingssysteem is alleen van toepassing op games en apps. Ook kan er pas een dag na de lancering van een game of app een terugbetaling aangevraagd worden.

Bron: Polygon

Dit artikel delen:

Lees meer

Bethesda brengt deze maand gratis trial van Prey uit Patch Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere exploit
5

Reacties op: Microsoft test terugbetalingssysteem op Xbox One en Windows 10

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    Krytuun

    • 3 maanden, 1 week geleden
    Consument vriendelijke beslissingen.
    Mensen kunnen hierdoor zonder zorgen een aankoop proberen zonder hier aan vast te zitten.

    Ik vermoed dat een soort gelijk systeem ook zal komen voor games die je digitaal kwijt wilt na
    uitspelen, of de optie voor eenmalige doorverkoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    kleinekoosjer

    • 3 maanden, 1 week geleden
    Kijk, wederom een mooi stukje service! Good busy Xbox!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 3 maanden, 1 week geleden
    Ik hoop dat Nintendo en Sony dit steam-model ook eens zullen hanteren, wel zo makkelijk. Ik heb 2x meet nintendo gedealed en in een soort eindeloos lus terecht gekomen, en met sony was het (verkeerde aanschaf van een psp game die niet compatible was met de vita ) 1 mailtje werk. nadat ik 3 uur bezig was om uit te vinden waar hun customer care service zich bevind op de website.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 3 maanden, 1 week geleden
    MS = service , en luisteren naar community

    Ballen hebben en exclusives cancelen
    Die een ander xbox team hebben gestart

    Het gaat keihard de goede kant uit met Phil
    Getuige scorpios innovatieve specs
    En dan vooral de custom aanpassingen van game engines in de hardware implementeren

    E3 komen de exclusives

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    tektwo

    • 3 maanden, 1 week geleden
    Goede move van Microsoft. Sony en Nintendo moeten dit voorbeeld zeker opvolgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.