Nieuws
Game Pass

Microsoft onthult Xbox Game Pass-titels augustus

Darksiders Genesis en Man of Medan

Geschreven door Jacco Peek op
Microsoft heeft Xbox Game Pass-games van augustus onthuld. Onder andere Darksiders: Genesis en The Dark Pictures: Man of Medan komen naar de dienst.

Beide titels zijn vanaf 6 augustus enkel voor Xbox One beschikbaar. Op die dag verschijnen ook survival-rpg It Lurks Below, actiegame Trailmakers, shooter Xenocrisis en dungeoncrawler Undermine naar Xbox One en pc. Op 13 augustus is ook de remaster van Final Fantasy 7 beschikbaar voor console en poc.

Vorige week voegde Microsoft F1 2019 als extra game toe aan Xbox Game Pass voor console en pc. Onder andere Devil May Cry 5 verlaten Xbox Game Pass. Zie hieronder de volledige lijst met titels die verdwijnen.

  • Devil May Cry 5 (Console)
  • Kingdom Come: Deliverance (Console & pc)
  • Space Hulk: Tactics (pc)
  • Where the Water Tastes Like Wine (pc)
  • Yoku’s Island Express (Console & pc)

Dit artikel delen:

Lees meer

Blizzcon wordt begin 2021 virtueel gehouden De multiplayer van Marvel's Avengers baart ons zorgen
15

Reacties op: Microsoft onthult Xbox Game Pass-titels augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Improv

    • 5 augustus 2020 15:36
    FFVII remake, hell yeah!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 5 augustus 2020 15:36
    @Improv nope! OG man!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 5 augustus 2020 15:43
    @ToMaX99 OG? oh.. remaster, niet remake.. te snel gelezen. Waarom zouden ze de OG doen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 augustus 2020 17:06
    @Improv Had je ook gewoon kunnen weten natuurlijk, de remake is een jaar exclusief voor Playstation en is nog lang geen jaar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 augustus 2020 06:49
    @darkmanwls nog geen eens 6 maanden is ie uit volgens mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 5 augustus 2020 15:36
    Ik wist dat FF7 kwam, maar kon niet wachten en heb hem gekocht! 3x speed en geen disc swaps is fijn!

    Wel maf hogere res models en backgrounds die niet mooier zijn. Machine learning zou tof geweest zijn zoals fans al gedaan hadden.

    Darksiders en Mand of Medan lijken me wel leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 augustus 2020 17:08
    Voor de duidelijkheid, deze versie van FF7 is gewoon de versie die al een hele poos uit is voor zowel pc als consoles. Het is gewoon een wat opgepoetste versie van de oude game.
    En dan met name de 3d models, de 2d achtergronden zijn nog klassiek pixelig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 6 augustus 2020 09:04
    @darkmanwls precies hoe ik het wil! Die nieuwe fight style staat me totaal niet aan.

    Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 6 augustus 2020 13:48
    @-it- Ben ik met je eens hoor, ik vond ff7 remake tof, ik vond m HEEL tof, maar t origineel, dat is misschien wel mijn best game of all time, sowieso in de top 5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 5 augustus 2020 17:27
    Man of Medan is die horror toch? Nooo thank you. . ben ik niet van.
    Darksiders ga ik zeker wel spelen. FF heb ik geen tijd voor en de andere ga ik zeker proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 5 augustus 2020 19:14
    Niet echt interessante games voor mij maar heb nog zat te spelen met 3 Yakuza games en Nier. Ow wacht Xenocrisis lijkt me wel tof, was vroeger fan van Smash TV.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 augustus 2020 06:50
    battletoads komt ook naar gamepass 20 aug.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 6 augustus 2020 13:33
    @hulstpower Yes heb hem al gedownload gister

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 augustus 2020 06:53
    @sandervs Ik ook ga deze game heerlijk spelen met me zoon net als street of rage.
    Had laast wel weer even de snes versie gespeeld via rare replay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 7 augustus 2020 10:38
    @hulstpower yes ik ga deze ook met mijn zoontje spelen en misschien ook wel met mijn dochter, kan met 3 spelers natuurlijk