Nieuws
Xbox Series X

Microsoft houdt binnenkort geen livestream met nieuwe games

Ondanks recente geruchten

Geschreven door Michel Musters op
Er gaan de laatste tijd geruchten dat Microsoft binnenkort een livestream houdt met nieuwe game-aankondigingen. Het bedrijf heeft dit gerucht nu echter de kop in gedrukt.

De afgelopen dagen gaan er geruchten dat, in navolging van Nintendo's Direct-uitzending en Sony's State of Play-livestream, ook Microsoft binnenkort een livestream uitzendt met nieuwe beelden van aankomende games. Insider en journalist Jeff Grubb heeft daarnaast in een podcast laten weten dat hij verwacht dat binnenkort meer wordt getoond van de nieuwe FromSoftware-titel Elden Ring, en veel fans hoopten dat dit in de loop van maart zou gebeuren tijdens een Microsoft-uitzending.

Microsoft's Aaron Greenberg heeft op Twitter gisteren meer duidelijkheid geschept. Hij meldt dat men geen livestream met aankondigingen hoeft te verwachten voorlopig. "Om even de verwachtingen bij te stellen: dit gaat niet gebeuren. Er zijn altijd dingen waar we aan werken, maar niets dat binnenkort uitgezonden wordt en game-aankondigingen of wereldpremières zoals dit bevat."

Dit artikel delen:

Lees meer

'Doom Eternal leverde in eerste negen maanden 450 miljoen dollar op' Apex Legends breekt nieuwe record qua gelijktijdige spelers op Steam
13

Reacties op: Microsoft houdt binnenkort geen livestream met nieuwe games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 1 maart 2021 09:35
    Snap de hype niet zo rond Elden ring of een game van fromsoftware nooit.
    Maar hoop wel dat men binnen kort eindelijk eens weten of zenimax games ex worden of niet als goed is doet vrijdag EU uitspraak over de deal en dan zou micro toch wel naar buiten moeten komen snel met hoe of wat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 1 maart 2021 09:52
    @hulstpower
    Misschien heb je t al eens geprobeerd maar t heeft voor mij een nieuwe deur geopend. Geweldige games waar je echt nog zelf moet nadenken en exploration daadwerkelijk loont. Je moet alleen even de knop omschakelen wat betreft doodgaan: dat hoort erbij en moet je niet als iets negatiefs zien.

    Als je er voor open staat raad ik je aan te beginnen met dark souls 3 of sekiro :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 maart 2021 10:05
    @Frezzle Ik heb er 2 geprobeert 1 was een souls game dacht ik op xbox of op ps now niet helemaal zeker meer en sekiro op pc.
    Maar ik haak toch uit eindelijk af bij souls was het het pakte me niet en sekiro vond ik toch heel vet maar uit eindelijk toch andere games gaan spelen.
    Misschien ga ik sekiro toch een keer kopen voor xbox en die spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 1 maart 2021 10:38
    @hulstpower je hebt het een kans gegeven, ik kan me wel voorstellen dat het niet voor iedereen is.
    Ik weet dat jij een series X hebt, sekiro draait daar super op. Maar is naar mij mening meteen een van de sadistische from software games. Haha. Suc6

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 maart 2021 10:56
    @Frezzle Ja dank twijfel nog hoor heb op de pc toen even tot de 1e baas gespeeld en toen ben ik gestopt omdat ik met andere games bezig was maar de game sprak me wel aan.
    Maar vroeger ook ninja gaiden gespeeld maar ook nooit af gemaakt omdat te vaak dood ging en dan dacht fuck it volgende game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 1 maart 2021 10:08
    @hulstpower De reden is gewoon omdat FromSoftware zulke mooie games neerzet.
    De achterliggende lore het level design (de één wat beter dan de ander), de boss designs. Alles klopt aan die games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 maart 2021 10:55
    @AGxKiiNG Dat had ik dus alleen bij Sekiro.
    Demon souls remake op ps5 vind ik er dan wel prachtig uit zien maar de rest niet zo komt misschien dat de oude games me gewoon neit zo aanspreken. Gelukkig smaken verschillen en is er voor iedereen wat wilds.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 1 maart 2021 12:47
    @hulstpower Wat ik mis bij bv Dark Souls 1, is een verhaal om door te blijven spelen. Ik ben tot ongeveer de helft van de game gekomen, maar na de zoveelste taaie baas bekroop me het gevoel van 'waar doe ik het eigenlijk voor'? Veel mensen vinden die 'zoek uit wat flarden zelf het verhaal er maar bij' geweldig, maar ik miste hier echt een reden om door te blijven zetten. Jammer, want verder is alles top aan die game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 maart 2021 13:06
    @Agent 4125 ok dat was dus ook een rede dat ik bij 1tje snel af haakte, maar sekiro heb ik een beetje gespeeld en vond de setting wel heel tof, maar ook toen haakte ik af omdat er andere games waren die me meer aanspraken.
    En ik ben sp gamer maar de fromsoftware games op 1 of andere manier pakken ze me niet gewoon en vandaar dat ik me wel eens af vraag vanwaar de hype.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 1 maart 2021 13:39
    23 maart; mooie dag voor aankondigingen. Ik kondig alvast aan dat ik dan 40 word.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 1 maart 2021 20:11
    @kleinekoosjer
    Gefeliciteerd ik 10 maart 42!
    Mensen van maart zijn 1 van de beste natuurlijk!😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 maart 2021 10:46
    @Heccer_NL Dat sowieso! Gefeliciteerd volgende week!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 3 maart 2021 18:34
    @kleinekoosjer Thanks