VoodooExtreme heeft het nieuws opgepikt dat er mensen zijn vertokken bij zowel Artifact Entertainment en Epic Games. Bij Artifact gaat het om Adam Lounge (vorige week vertrok hun PR/Community man Jeremy Dixon ook al) en bij Epic om James Green (modeller en animator).

Adam kon zijn mond niet dicht houden en uitte volgens zijn afscheidsbrief te veel kritiek, bij James gaat hem om iets heel anders:I tried to do my best to get the programmers to make things easier for the community while I was there, but every thing was as if I was asking for the most unreasonable things. I couldn't even get them to put Advanced Model Support into an offical patch, even though it works better than the default system.

Unfortunately it won't get much better I imagine. I really hope they raise the class limit in a future patch, as they promised me many times. The other fundamental problems with Unreal modeling probably will stick around for some time to come. Unreal Championship and Unreal Warfare are both just beefed up Unreal Engine games, so the serialization issues will be around for a while.Laten we hopen dat het vertrek van deze personen verder geen invloed zal hebben op de games die de developers uit gaan brengen.

De waarom-ben-ik-weggegaan brieven van zowel Dixon als Loungee zijn hier te vinden.