Max Payne interview met Petri Järvilehto | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Shiny Entertainment mag dan mi chien wel bezig zijn met een Matrix game, maar het binnenkort in de winkels liggende 'Max Payne' van GODgames wordt minstens evengoed met deze film vergeleken.

De projectleider van Max Payne, Petri Järvilehto had een interview met VoodooExtreme over de features die we in het spel mogen verwachten alsook de redenen dat het spel zo'n grote vertraging had.Voodoo Extreme – The level editor you are using for the game has received some attention as well. Can you talk some about that?

Petri Järvilehto - We are shipping the tools with the game so you get MaxEd with the game. You should be able to easily create your own maps, your own content, whatever you want to do for the game. It's going to be interesting to see how the community reacts to that because it's an insanely powerful tool and we are hoping it will revive the single player mod and people will start doing more things like “They Hunger” or similar things. We'll see.Gelukkig zijn ze bij Remedy (de developer) zo verstandig geweest om er een editor bij te voegen. Dit zou de levensduur van het spel aanzienlijk kunnen verlengen, vooral omdat er geen multiplayer in Max Payne aanwezig is.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou