Max Payne info update | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het interview op MPzone was het natuurlijk tijd voor een kleine nabespreking op de boards van 3DRealms. En zoals we mogen verwachten krijgen we weer iets meer bevestigde info dan in het interview te lezen was.

Zo is nu duidelijk dat er geen lipsync en gaat een eventuele replay-functie uitblijven.

Leuk gegeven is dat Skaven opmerkt dat er features zijn die geen enkele journalist heeft kunnen bedenken. En dus weten we een aantal dingen nog niet tot de release. -Overhyped and delayed, like Daikatana? Brake sharply, Max Payne may be delayed, but it has not been overhyped. Petri Järvilehto hasn't appeared in every magazine every month telling he's gonna make you his

bitch.

-Lip-sync. Nada. All dialogue in the game is made with graphic novels. This also applies to the cinematics. We did't spend mana on creating a lip sync system - instead, we focused on other things. However, our engine allows you to create camera cuts and scripted events quite easily.

-Replay - Not gonna happen. Rebuilding the engine infrastructure at this point would take too long.Persoonlijk ben ik erg bang dat de game behoorlijk overhyped is geworden. Zeker omdat MaxPayne een eigen engine heeft en het overgrote deel van de gamers iets verwacht a la Unreal2. Maar we zullen het zien.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou