Nieuws
Uncharted

Mark Wahlberg toont snor voor zijn rol als Sully in Uncharted-film

Dat zit wel snor *ba dum tss*

Geschreven door Michel Musters op
Acteur Mark Wahlberg, die de rol van Sully vertolkt in de aankomende verfilming van Uncharted, heeft op social media een toepasselijke snor op zijn gezicht getoond.

Hij plaatste de korte video op Instagram, waarin duidelijk te zien is dat hij een (neppe) snor draagt. Hoogstwaarschijnlijk is de snor bedoeld voor zijn rol als Victor 'Sully' Sullivan, de mentor van Nathan Drake, het hoofdpersonage in zowel de games als de aankomende film.

Vorige week verschenen er al setfoto's van de film, waaronder de eerste foto van acteur Tom Holland (bekend van de meest recente Spider-Man-films) als een jonge Nathan Drake.De Uncharted-film speelt zich af voor de games en richt zich mogelijk op Magellaans wereldreis en eventuele schatten die hij vond. De film wordt geregisseerd door Ruben Fleischer.

Dit artikel delen:

Lees meer

My Time at Portia-vervolg My Time at Sandrock aangekondigd Een opvallende UFO duikt op in Apex Legends
18

Reacties op: Mark Wahlberg toont snor voor zijn rol als Sully in Uncharted-film

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 26 oktober 2020 11:27
    Wordt nu elke scheet die op de set gelaten wordt hier gepost?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 26 oktober 2020 11:32
    @denver Als Mark Wahlberg een scheet laat op de set, lees je het hier in geuren en kleuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 26 oktober 2020 13:36
    Als we het bij kleuren houden, ben ik bereid te schikken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 26 oktober 2020 15:23
    @MichelMusters lol!

    Maar goed 2 leuke acteurs let’s hope they all can deliver.

    Een van mijn favoriete spellen! Hoop stiekem op een nieuwe deel voor de ps5! :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 26 oktober 2020 12:05
    Pfoe, weet niet of ik Mark Wahlberg als Sully wel zie zitten, maar we gaan het zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ichabod

    • 26 oktober 2020 12:33
    Ik zie de hele film niet zitten … Tom Holland …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • martin0s87

    • 26 oktober 2020 13:14
    @Ichabod gebasseerd op zijn rol als Spiderman ben ik dat met je eens.. maar als je The Devil All the Time kijkt dan denk je hier vast anders over (onlangs toegevoegd op Netflix)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 oktober 2020 13:32
    @martin0s87 Wat is er nou weer mis met zijn rol als Spider-man?
    Of is dit die trend van de laatste tijd dat het cool is om marvel te bashen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 oktober 2020 14:08
    @darkmanwls vind hem ook geen Spiderman. Maar ik bassseer me op de Spiderman van jaren 90 cartoon van marvel zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 oktober 2020 14:37
    @hulstpower De marvel cinematic universe is gebaseerd op t ultimate universe van Marvel, daarin is peter parker een tiener. In de oudere comics is hij inderdaad ouder.
    Maar hij matched prima met het ultimate universum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 oktober 2020 15:02
    @darkmanwls ja wist ik maar voor mij is Spiderman uit die tijd jaren 90 cartoon. Maar vind hem in mcu gewoon af en toe een jankerd en dit vind ik bij Spiderman niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 oktober 2020 15:05
    @hulstpower tja, dat kan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 26 oktober 2020 19:00
    @darkmanwls
    Snap de haat ook niet. Ik vind deze Spider-Man oneindig veel toffer dan de vorige twee. Vind Tom Holland ook een leuke acteur, lijkt me een bijzonder aardige kerel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 27 oktober 2020 07:57
    @niqomipa ik ook, en Tom Holland is een prima acteur zoals hierboven al benoemd, die film Devil All The Time is echt een aanrader

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 26 oktober 2020 13:26
    Ondanks de halloween snor lijkt hij wel eigenlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 26 oktober 2020 18:28
    Hoogstwaarschijnlijk?? Ben je echt nog bang dat t hoogstonwaarschijnlijk niet zo blijkt te zijn???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 26 oktober 2020 18:43
    Dit is gewoon een plaksnor. Hoeveel moeite is het om je snor te laten staan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 oktober 2020 19:55
    @Cocabeer Dit is overduidelijk een grap foto die hij gewoon voor de lol op heeft geplakt om effe te laten zien hoe het eruit zal zien. Het komt ook van zijn eigen instagram af, niet van een officiele bron voor de film of zo.
    Effe beetje kijken en er bij nadenken.