Gisteren maakten we bekend dat Malice niet meer Xbox exclusief is en ook op Sony's PlayStation 2 uit zal komen. FGN-Online sprak daarom met Jez San, de 'Chief Executive' van Argonaut. Anders dan bijvoorbeeld de ontwikkelaar van Devil May Cry, praat Jez San zonder enige voorkeur over beide consoles. Verder is het nog steeds niet duidelijk of het wel bij deze twee consoles blijft, de GameCube is immers ook erg aantrekkelijk voor Argonaut.

Volgens Jez San is een groot voordeel van de Xbox dat de console voorzien is van liefst 64 MB ram tegenover de 24 MB van de PS2. Door de harde schijf (waarvan de PS2 er ook één krijgt) kunnen laadtijden minder lang worden en zal het herladen van een level ook een stuk sneller gaan. Echter, de PlayStation 2 heeft erg veel co-processors die weer handig zijn bij een game zoals Malice. Ook de DMA engines zijn een goed punt aangezien het geheugen hierdoor sneller verplaatst kan worden. Jez San beweert dat beide versies zo dicht mogelijk bij elkaar worden gebracht qua graphics. Wij zijn daarom erg benieuwd.