Makers The Conduit gaan Ghostbusters-engine gebruiken | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

High Voltage en Terminal Reality hebben afgesproken dat eerstgenoemde de engine voor altijd mag gebruiken bij het ontwikkelen van nieuwe games. "We hebben al de meest geavanceerde Wii-technologie die er beschikbaar is", aldus Kerry Ganofsky, oprichter van High Voltage. "Door de sterke technologie achter PS3- en Xbox 360-games te gebruiken, kunnen we bij onze volgende lading games nog verder gaan."

Controversie

De Infernal Engine werd door Terminal Reality zelf gebruikt voor Ghostbusters: The Videogame. Er ontstond wat controversie rondom de engine vanwege de PlayStation 3-versie van de game. Die werd namelijk in een lagere resolutie weergegeven dan de Xbox 360-versie. Daardoor oogt de game op Sony's console minder gedetailleerd.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou