Nieuws
Shadow of the Colossus

Makers PS4-versie Shadow of the Colossus werken aan nieuwe remake

Moet een grote game worden

Geschreven door Michel Musters op
Bluepoint Games werkt aan een nieuwe remake.

Dat laat de studio weten aan Eurogamer's Digital Foundry. Bluepoint leverde onlangs de remake van Shadow of the Colossus op PlayStation 4 af.

"Dit project heeft ons art-team flink laten groeien, waardoor we een volledige AAA-game aan kunnen", aldus mede-eigenaar Marco Thrush. "Dus we gaan het grafische aspect en de engine en de workflow van de artiesten nog meer verbeteren, want ons volgende project is nog groter."

Het is niet bekend welke game van een remake wordt voorzien door Bluepoint. "We zijn erg enthousiast over ons nieuwe project en we denken dat jullie dat ook zijn wanneer jullie achterhalen wat het is."

Bluepoint ontwikkelde onder andere Uncharted: The Nathan Drake Collection en de God of War Collection voordat het eerder dit jaar de Shadow of the Colossus-remake uitbracht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Subnautica Schrijver van Anthem voor tweede keer bij BioWare vertrokken
8

Reacties op: Makers PS4-versie Shadow of the Colossus werken aan nieuwe remake

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Blackdevil NL

    • 12 maart 2018 10:13
    Ico !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 12 maart 2018 10:54
    The Lost Vikings!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MarkyMark

    • 12 maart 2018 11:42
    Zijn zij Playstation exclusive? Ik zou een opgepoetste Demon's Souls best zien zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 12 maart 2018 12:09
    Tja iets nieuws verzinnen vandaag de dag is erg moeilijk.

    Maar goed toegegeven ook ik ben niet vies van bepaalde Remasters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 12 maart 2018 13:56
    @MaTriX Valt wel mee hoor, genoeg indies die dat doen. Er een verdienmodel bij verzinnen in het geval van een AAA game, dat is de moeilijkheid.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 12 maart 2018 18:06
    @MaTriX

    Volgens mij is er meer dan voldoende variatie op game gebied, het is geen Hollywood.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Suurbier

    • 12 maart 2018 22:06
    Je kunt zeggen over Bluepoint Games wat je wil maar ik ben blij dat ze bestaan! Ik geniet nog steeds ongelofelijk van hun remaster Uncharted the Nathan Drake Collection. Ze hebben de graphics echt enorm weten op te poetsen terwijl de game nog net zo aanvoelt als op de PS3, heerlijk! Ben echt benieuwd welke game ze nu mee bezig gaan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 12 maart 2018 22:41
    commonnnnn mgs1!

    of kom nog maar een keer met die HD collectie voor de ps4, inclusief mgs4… ik baal er een beetje van dat ik dat niet meer heb op de ps4. de ps3 is alweer een jaartje ontkoppeld hier..