Majestic, een adventure dat tijdens het spelen niet enkel gebruikt maakt van de computer, maar ook nog eens via de telefoon en fax onmisbare hints geeft voor het oplossen van je quest, zal zoals bekend bij de start helaas enkel in Amerika beschikbaar zijn.

De officiele website heeft zojuist een 'making of..' online geplaatst van dit spel, waar het complete concept achter deze game is uitgelegd.It comes to you. The relationship that you have with a game today is a lot like any other entertainment in that you set aside time in your day to interact with it. But unlike other forms of entertainment, it frequently occupies much more of your time than you planned. Ultimately, this is a barrier for games to gain mass-market appeal to adults. As you age, the demands on your time shift: you get a job, find a partner and perhaps even have children. Finding six hours a night to play DIABLO 2 becomes difficult, if not impossible. In MAJESTIC, we want to fundamentally change the relationship that players have with the game. Instead of requiring them to interact for multiple hours at a time to be successful, we wanted to package the experience in much smaller segments. Waarschijnlijk zal een Majestic in Europa sterk afhankelijk zijn van het succes in Amerika. Enige mogelijke releasedatum voor Nederland en Belgie is daarom ook nog niet bekend.