Kenn Hoekstra over Soldier of Fortune 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het succes van het eerste deel kon het natuurlijk uitblijven dat er ook een vervolg zou gaan komen. En die lijkt er al redelijk snel aan te komen als we de geruchten mogen geloven.

Soldier of Fortune 2 gaat ons niet enkel de mogelijkheid geven om in voertuigen te rijden, maar zal naast een random mi ion generator vooral meer zijn gericht op realisme. Geen buitenaardse tegenstanders of onrealistische wapens meer.

De game is gebaseerd op de aangepaste Quake3 engine zoals die in Team Arena te bewonderen was. Al worden hier nog behoorlijk wat veranderingen in aangebracht. Zo sterk zelfs dat nog maar 40 procent van de orginele code in tact zal blijven.

Ook in Soldier Of Fortune 2 kunnen we de avonturen van veteraan John Mullins naspelen verspreid over verschillende gebieden over de wereld. Genoeg afwi eling dus.

Stomped had een exclusief interview met Kenn Hoekstra van Raven Software over deze game:Stomped: The PC Gamer article stated there would be drivable vehicles in the game. What kind of vehicles will be available and how hard was it to incorporate them in the Q3A engine?

Hoekstra: Right now we're looking at various instances of the player being able to ride in a helicopter, a truck, a fast-attack vehicle and other land vehicles, generally serving as the vehicle's gunner. It's doubtful that the character will be able to freely move in and out of the vehicles because of the way the system's set up. This terrain system had to be custom written for the Quake III: Arena engine and we've dedicated a lot of programmer time to making it work.

Ik denk trouwens wel dat het ontbreken van een multiplayer-mode dit spel wel eens zwaar op kan gaan breken.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou