Invloed tussen missies onderling in SOCOM II | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

SOCOM: U.S. Navy Seals is pas een weekje uit in Europa, doch in Amerika was het spel reeds in augustus vorig jaar op de markt. Het spel was aldaar een groot succes en het hoeft dan ook niet te verbazen dat ontwikkelaar Zipper Interactive meteen aan een sequel begonnen is welke reeds eind dit jaar op de markt zal komen. In deze opvolger zal de multiplayer wederom een belangrijk onderdeel vormen van het spel. Zo heeft men een aantal nieuwe multiplayermodes bedacht, waaronder de zogenaamde Breach-mode waarin je een vijandige nederzetting dient te bestormen en te zuiveren van het gespuis.

Maar ook op singleplayer gebied heeft men nieuwe dingen toegevoegd. Zo zal de uitkomst van een mi ie invloed hebben op de volgende mi ie waardoor je niet meer het gevoel hebt dat je compleet afgezonderde levels speelt zoals in het eerste deel het geval was:Objectives completed (or not completed) in one mi ion can affect the nature of subsequent mi ions. Not to be left out of the action, the SAS and Spetsnaz special forces participate in joint mi ions with the SEALs. There are some new voice-only commands that are useful in the field. Enemies are very into attack vehicles such as helicopters and tanks and players will find themselves staring down the busine end of heavy cannons. The improved enemy AI are very dynamic and coordinate their attacks; the player will definitely need to respond by coordinating their own team's response. We're adding to just about every aspect of the original SOCOM single player game.Andere verbeteringen zijn de toevoeging van rocket launchers en shotguns, een verbeterde AI en een betere grafische engine. Lees het hele interview met de makers bij HomeLanFed.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou