Interview Robert Duffy (id) | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

VoodooExtreme had een interview met een van de mensen achter Q3: Team Arena, Robert Duffy. Nu het spel is afgerond was dit ook een mooie gelegenheid om nog eens wat meer misbruik te maken van deze mensen bij ID en werden er dus wat 'bitchin' vragen gesteld:Voodoo Extreme: With the levels that you've completed, is it hard to be your own judge? Do you immediately see things within the levels where you're just like "Damn Robert, what the hell were you smoking?"Robert Duffy: There are certainly some design areas code wise that I wish I had done much differently in the UI. It started out as a simple augmentation of the old Q3UI and grew until it completely replaced it. There are some generalizations I wanted to do but never did. I will get to those when I move the UI scripting stuff to C++ and into DOOM.Het hele interview is natuurlijk op hun site te lezen waarbij nog een reeks zeer aardige vragen staan. De vragen gaan vooral over development en leveldesign. Voor de echte fans dus.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou