Interview met Obsidian over KotoR 2: The Sith Lords | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Vorig jaar kwam LucasArts eindelijk weer eens op de proppen met een goede, zo niet geweldige Star Wars game, allemaal dankzij de hulp van BioWare. Toen eenmaal bleek dat het een groot succes was, waren er al gauw plannen voor een deel 2. Deze opvolger zal getiteld zijn The Sith Lords en zal niet door BioWare, maar door nieuwkomer Obsidian Entertainment (waar tegenwoordig veel leden van Interplay's Black Isle Studios RPG divsie zitten) ontwikkeld worden.

HomeLAN heeft een kans gehad om even te babbelen met Obsidian's producer Chris Parker, lead designer Chris Avellone en LucasArts producer Mike Gallo, om wat meer te weten te komen over The Sith Lords.HomeLAN - Finally, what is the current status of the game's progre and when will it be released?

Mike Gallo - We are rapidly approaching our Alpha date, and this means that we're nearly complete with the creation of all a ets for the game. Obviously, that doesn't mean that the game is done – there are still months of polish, bug fixing and tuning to do, and that will be the primary focus of the team during the summer / fall. We'll have a much better feel on a specific release date once we achieve Alpha, but we're still currently set to ship in Winter. The PC and Xbox versions are at exactly the same stage right now, so we're confident that we can launch them simultaneously.De verwachtingen zijn vooralsnog positief, men gaat van een winter-release uit. Tevens zullen de PC en Xbox versie tegelijkertijd uitkomen. Wij wachten met smart af.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou