Interview met Dave Johnston (de man achter de_dust) | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

de_Dust is mi chien wel dé map waardoor mapcycles in CounterStrike een flink punt van discu ie zijn geworden. Niet zo verwonderlijk omdat een overgroot deel van de CS-servers praktisch geen andere maps meer draait, tot grote frustratie van een flinke groep spelers.

Csports had in ieder geval al een interview met Dave Johnston, de man achter de_dust.Dust is popular because it's such a balanced map, was that luck, talent or careful planning?

Hmm... more luck, le talent, and a bit of careful planning. The fact that it's been through several revisions had enabled me to improve it each time. However, playtesting also helped, as did a stopwatch...

A stopwatch?…

The stopwatch regards timing. I made sure while making Dust that both CTs and Ts would reach the hallway at the same time, which I did by running to and from points, and timing it!Voor de mapmakers onder ons staan er waarschijnlijk nog wel wat intere ante tips in dit interview.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou