Het ontwikkelingsteam van EA Bright Light heeft de besli ing gemaakt om "zich te richten op de kern van de ervaring, zo dicht mogelijk bij de sfeer van de film te komen en de gevechten goed te laten voelen." Napper en zijn team willen zich volledig richten op het perfectioneren van die elementen, en willen niet hun tijd verdelen onder andere zaken als Kinect. Het eerste deel werd afgelopen november met veel negatieve reviews ontvangen; de Xbox 360-versie ontving een gemiddelde van 38 uit 100 op recensieverzamelsite Metacritic.
HP: Deathly Hallows 2 maakt geen gebruik van Kinect | Gamer.nl
anonymous
Meer van deze auteur >
Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord