House of Moves over motion capturing | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Motion capturing, games kunnen vandaag de dag niet meer zonder. Met motion capturing, het woord zegt het al, wordt de beweging gevangen genomen of om het simpel te zeggen, plaatjes nemen van bewegingen. Hierdoor zien gamers in het spel realistisch bewegingen, wat de ervaring alleen maar ten goede komt. House of Moves is een van de bekendste motion capture bedrijven en werd geinterviewd door Homeland. House of Moves deed de capturing voor Soldier of Fortune I & II, Jedi Knight II: Jedi Outcast, Asheron's Call 2, Everquest II en nog vele andere titels.HomeLAN - What were some of the stranger and tougher requests you have receive from game companies in terms of what types of motion capture animation they would like to see? Jarrod Phillips - We get all kinds of requests, from erotica to animals (sometimes combinations of both!). It's all relative and we have a pretty liberal view of the type of work that we'll do as long as it's interesting. I have been at a se ion where, in capturing a performance artist, he was naked and had a marker on his penis. That was a little odd... In het interview komen we te weten hoe House of Moves ontstaan is, met welke games ze bezig zijn (Postal 2, Street Hoops, The Scorpion King en Tao Feng), hoe de technologie veranderd is, welk materiaal nodig is om motion capturing te doen en nog veel meer intere ante dingen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou