Het heeft lang geduurd, maar Halo was het wachten waard zoals je laatst kon lezen. Het spel is namelijk al meer dan 1 miljoen keer over de toonbank gegaan. Om dit feit te vieren interviewde Xbox.com Max Hoberman van Bungie. Vanaf het begin wisten de boys van Bungie dat ze iets speciaals in handen hadden. Na de eerste tech demos was het duidelijk voor de ontwikkelaar dat de combinatie van verhaal, techniek en gameplay een groot publiek kon bereiken. Een publiek dat bereikt kon worden via de Xbox.S: What can you tell us about Bungie's current projects? MH: Right now we're working on two games. One has been in the works for quite some time, one has been in the works, well... not very long at all. I can't say any more about either one without The Man's blessing. We're also continuing work on the Bungie.net community web site and the Seventh Column, Bungie's fan club and underground army. Oh, and we're just about ready to relaunch the Bungie Store, this time with some cool Halo merchandise! Watch Bungie.net for more info. In tegenstelling tot andere games hoeven we geen film te verwachten van Halo. Alle filmfans moeten het dan ook doen met de trailer die op de Bungie pagina te vinden is. Het interview gaat verder in op de ontwikkeling van Halo, het verschil tussen de PC en Console en wat Bungie nu gaat doen.