Hoe 007: Nightfire er op het grafisch vlak aan toe is | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Dat James Bond nog steeds goed is voor een stevige verkoop op zowel pc als de consoles, beseffen ze ook bij Electronic Arts maar al te goed. Zo wordt er met man en macht gewerkt om de nieuwste 007: Nightfire op tijd af te krijgen, een game die er grafisch een enorm stuk op vooruit is gegaan. Daarnaast bevat het spel een hoop nieuwe Q-gadgets.

Gearbox, de bekende developer van verschillende Half-Life uitbreidingen is al een tijdje bezig met de ontwikkelingen van deze nieuwe game en had voor deze gelegenheid een interview met GameSpy. Hier een stukje over de grafische features...Graphically, NightFire may not exhibit the jaw-dropping graphics as the latest Quake, Unreal or Doom engines, but what we saw looked pretty good. The models are highly detailed (especially Bond's), and it appears a lot of care is going into the level architecture. Enemies grimace and keel over when shot, and many of the female models feature curves worthy of a Bond adventure. While Gearbox is using some technology licensed from Valve, it's basically an original engine completely different from the one being used for the console versions, and it looks like it will do its job well. We've already seen that Gearbox can make even the aging Half-Life engine look good, and we feel pretty confident that NightFire will be up to the task in the graphics department.De sneak preview is alvast te bekijken op GameSpy.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou