Hitman 2 interview en concept art | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Sommige mensen beweren wel eens dat we de laatste jaren geen games meer onder de neus krijgen die de moeite waard zijn. Er wordt geduldig gewacht op overhypte games en eenmaal uitgekomen zijn de forums en gamers.nl reacties gevuld met klachten over hoe teleurgesteld de gamers wel niet zijn.Persoonlijk vond ik 2001 een prachtig gamejaar en 1 van die games is ongetwijfeld Hitman: Codename 47. Deze game vervaardigd door de Deense studio IO-interactive zal binnenkort een vervolg krijgen met onze kale held (nouja held).Gamespot heeft een interview geschreven met 1 van de werknemers van IO en je kan er ook de eerste screenshots van Hitman2 zien.GameSpot UK: What has happened to Hitman since we last saw him? Jacob Andersen: The game starts in quite an unconventional way--at a small monastery in Sicily. After the ma acre and the weird experience with the clones in the basement of the lunatic asylum at the end of the first game, Hitman fled and is now trying to figure out who (or rather, what) he is. He has put down his weapons and spends most of his time in the herbal garden of the monastery. Father Vittorio, a priest, has spent months with Hitman in the confe ional chair. Father Vittorio is the only person Hitman can connect with, and the former a a in sees him as family. You could say you won't get far into the game before Hitman is tempted to go back to his old profe ion.Ik ben natuurlijk geen expert in die dingen maar volgens mij zijn de 2 torens in deze screenshot de twin towers van Kuala Lumpur dus de makers hoeven gelukkig hun spel niet te wijzigen.Je kan het hele artikel hier vinden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou