Nieuws
Marvels avengers

Hawkeye komt na lancering in Marvel's Avengers beschikbaar

Details over de aankomende bèta gegeven

Geschreven door Michel Musters op
Het personage Hawkeye komt na de release van Marvel's Avengers als gratis update beschikbaar.

Dit werd tijdens een livestream rondom de game gisteren aangekondigd. Het is één van de vier personages die na de lancering van de game wordt toegevoegd. Het is nog niet bekend wat de andere personages zijn.

Daarnaast gaf Square Enix ook meer details over de aankomende bèta van de game, die eerder al werd aangekondigd. De bèta bevat meerdere singleplayermissies en ook een aantal coöperatieve missies.

De bèta loopt van 7 tot en met 9 augustus op PlayStation 4 voor mensen die de game hebben gereserveerd. Van 14 tot en met 16 augustus is de bèta voor alle PS4-eigenaren beschikbaar. Op pc en Xbox One loopt de bèta van 14 tot en met 16 augustus voor mensen die hebben gereserveerd. Van 21 tot en met 23 augustus kunnen mensen op alle systemen de bèta spelen. Men heeft wel een Square Enix Members-account nodig.

Mensen die de bèta spelen op PS4 of Xbox One en drie HARM-uitdagingen in de bèta uitspelen, ontvangen daarnaast een Hulk Smashers Pickaxe in Fortnite. Men moet daarvoor wel een Epic Games-account hebben.

Marvel’s Avengers verschijnt op 4 september voor PlayStation 4, Xbox One, pc en Google Stadia. Later dit jaar komt de game ook uit op PlayStation 5 en Xbox Series X. PlayStation 5- en Xbox Series X-bezitters kunnen een gratis update downloaden voor grafische verbeteringen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Valorant voegt volgende maand nieuw personage Killjoy toe De systeemeisen van Horizon Zero Dawn op pc zijn bekend
9

Reacties op: Hawkeye komt na lancering in Marvel's Avengers beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juli 2020 08:56
    hoe meer ik van deze game zie hoe minder ik zin in deze game krijg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 juli 2020 10:27
    @hulstpower Dat heb ik nou precies andersom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 juli 2020 07:01
    @darkmanwls Das mooi om te horen.
    Maar wat ik zie ziet er gewoon heel erg steeds het zelfde uit wat je doet.
    Het doet voor mij te weinig nieuws en heb dit soort dingen al in veel games gespeeld deze generatie. Misschien als ie was uitgekomen 3 jaar geleden had ik er nog zin in nu steeds minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 31 juli 2020 10:19
    @hulstpower Tja, dat zie ik hetzelfde als de zoveelste call of duty, of battle field, of sport game nr20239, ook allemaal steeds hetzelfde, toch verkoopt het als een tierelier. Ik speel veel mmo's en rpg's, grinden ben ik gewend, t stoort me niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 juli 2020 11:59
    @darkmanwls Klopt wat je zegt maar die games koop ik dan ook niet.
    Was heel erg hyped over de game maar hoe meer ik zie hoe minder ik hem wil spelen.
    Dat heb ik soms bij games en als ik deze dan zie is het een leuke superhelden game maar het pakt met niet zoals arkham serie of spidey op ps4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rexus

    • 30 juli 2020 08:59
    Kijkend naar de gezichten lijken de animatie een behoorlijke stap te hebben gemaakt in vergelijking met de reveal trailer?
    Ook lijkt Captain America iets atletischer in de BETA.

    Ben benieuwed heel erg het gevoel dat het twee kanten op kan gaan met deze game. Of het wordt een Destiny 1 of een Anthem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 30 juli 2020 12:50
    @Rexus hoe kan je een openwereld lootershooter vergelijken met een nogal lineare actie avontuurgame

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 30 juli 2020 17:59
    Op zich niks mis met zijn kostuum, maar zijn gezicht is echt gewoon een generieke witte man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Achmed_K

    • 1 augustus 2020 10:29
    @poklaan Blanke man.