Wat Starcraft was voor Warcraft2, dat hoopt Harbringer te zijn voor Diablo, namelijk een ruime verbetering van een fantasy game in een SF-setting. In deze game kan je kiezen uit drie verschillende classes waarmee je de futuristische wereld interekt die dit spel je voorschoteld. De Tsjechische site Doupe had een interview met de makers. Maar daar waar Diablo nogal weinig echte strategie bevatte, met uitzondering van het schuiven in je inventory, zal dit spel een stevige grijze massa vereisen:Doupě: Strategy and tactics will be an important or rather minor part of the game?

S.M.: Strategy and tactics are very important. On the most basic level, each character has its own strengths and weaknesses that have to be taken into account. On top of this is the player’s equipment that plays a huge factor in how easy or difficult a particular mission is to complete. Finally, we have the environment itself that can be used and manipulated to the player’s advantage. So for almost every obstacle, there is a wide array of both effective and ineffective tactics that can be applied.

Het spel wordt gemaakt door ex-leden van Running with Scissors, en nu ze de scharen hebben gelaten voor wat ze zijn, hopen ze van de gruwels van Postal af te komen. Het spel zal voornamelijk een 2d aangelegenheid worden, maar de graphics zijn niet echt slecht te noemen. Voor de rest van het interview en meer screenshots kun je naar deze url. Zou uit moeten komen in de zomer van 2002.