Halo: Reach krijgt matchmaking-systeem voor verhaalmodus | Gamer.nl

Halo: Reach krijgt matchmaking-systeem voor verhaalmodus | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Via matchmaking zorgt de game ervoor dat de speler met andere spelers die van een vergelijkbaar niveau zijn gekoppeld wordt. In voorgaande Halo-games was er alleen een matchmaking-systeem in de multiplayer aanwezig, maar in Halo: Reach dus ook in de verhaalmodus.

Halo: Reach speelt zich af in 2552, wanneer de mensheid in oorlog is met de Covenant. Spelers nemen de controle over de supersoldaat Noble 6 en moeten vechten om de wereld Reach. De verhaalmodus kan gespeeld worden met maximaal vier spelers. Halo: Reach verschijnt op 14 september op Xbox 360.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou