Na de jongen die dood ging nadat hij 48 uur had zitten Counter-Striken en de 3 doden in Dordrecht voor het ombouwen van PlayStations is er weer iemand gesneuveld door middel van een gamingapparaat, deze keer op zee.

Een Australische jongen is geëlectrocuteerd nadat hij op een boot met zijn PlayStation zat te spelen. Tijdens het gamen kwam er door een golf, water in de kabine waardoor de PSX nat werd en de jongen de door het water geleide electriciteit 'op zich kreeg'.An Australian deckhand was electrocuted while thumbing the controller of a Sony PlayStation when a wave smashed into the boat's wheelhouse.

The 19-year old man, Richard Wells, was sitting at a metal table playing with the console when a huge wave broke through the cabin window.Games spelen wordt met de dag gevaarlijker, misschien kunnen mensen die het liefst ook nog van hun pensioen genieten maar beter gelijk stoppen met het spelen van games...

Met dank aan Yaz voor het nieuwtje.