Terroristen van Russische afkomst, een groot en goed bewaakbaar complex, een gijzelneming, Special Forces die de zaakjes op komen ruimen. Het zijn standaard ingrediënten voor een doorsnee actiefilm en ook games beginnen het concept vaker over te nemen. Lang niet altijd wordt dit tot een meeslepend en intens geheel uitgewerkt. De eerste twee MGS games wisten deze setting een geweldige invulling te geven, mede door de uitdieping van het geheel en de interessante twists aan het verhaal. De meeste andere games faalden echter en wisten er niet tussenuit te springen. Eens kijken hoe Capcom er van af komt met third-person actiespel Without Warning. Het spel is in elk geval ontzettend lineair. Je doorloopt constant vaste paden en ook de volgorde waarin je met de verschillende personages speelt, is vooraf al bepaald. Keuzevrijheid is dus nauwelijks aanwezig. Ook zijn de personages niet in staat om nieuwe wapens op te pakken. Het is wel zo dat ze munitie voor bijvoorbeeld hun Amerikaanse M4's weten te bemachtigen van vijandige soldaten die normaliter met Russische AK-47's zouden moeten vechten. De gehele review lees je hier.