Gamer.nl review: Goblin Commander | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

In de loop der tijd heeft men veelvuldig geprobeerd het RTS genre naar de spelconsole te brengen, maar vele pogingen ten spijt, is men hier nooit in geslaagd. Je zou hieruit je les kunnen trekken en kunnen concluderen dat het simpelweg onmogelijk is om de complexe real-time strategische gevechten om te zetten naar een gamepad. De mensen van Jaleco zagen echter vooral de uitdaging om het wél goed te doen. Na een aantal jaren hard zwoegen is Goblin Commander: Unleash The Horde het eindresultaat. Het grootste probleem met Goblin Commander is echter de chaotische grafische weergave. Er is gekozen voor een cartoonachtige weergave, vergelijkbaar met Warcraft 3, maar de gebruikt textures zijn erg druk en de overvloed aan objecten maakt het er niet duidelijker op. De eenheden zien er leuk uit maar wanneer ze met elkaar in gevecht gaan wordt het één grote warboel waarbij je je eigen eenheden bijna niet meer terug vindt tu en die van de tegenstander. Je kunt gelukkig wel behoorlijk ver inzoomen, maar daarmee verlies je wel weer aan overzicht. Gelukkig hoef je geen specifieke tegenstander aan te wijzen in een gevecht maar zullen je eenheden zelf tegenstanders aanvallen die zich in de buurt bevinden. Lees de hele review hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou