Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws

Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

Ook de ondertiteling kan vergroot worden

Geschreven door Brian Artiles Govita op
Final Fantasy 15 krijgt volgende week een gratis update, die ervoor zorgt dat de framerate stabiel blijft op de PlayStation 4 Pro.

Final Fantasy 15 kreeg in februari al een patch voor de PlayStation 4 Pro, maar werd bekritiseerd, omdat de game minder goed zou presteren op de PS4 Pro onder bepaalde omstandigheden.

De update voegt ook de mogelijkheid toe om de ondertiteling te vergroten, 'timed quests' zullen weer terugkomen inclusief een rangensysteem en spelers kunnen na het spelen van deze quests nieuwe wapens verkrijgen. Ook is er nieuwe muziek toegevoegd aan de muziekspeler in de game.

De update zal hoogstwaarschijnlijk voor zowel de PlayStation 4 als Xbox One beschikbaar zijn op 27 april.

Bron: Gamespot

Dit artikel delen:

Lees meer

Vr Vrijdag: Gedeelde hallucinaties Atlus legt verschillende Persona 5-domeinnamen vast, mogelijk voor spinoffs
5

Reacties op: Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Panzermeister

    • 6 maanden geleden
    oh wordt een stabiele framerate tegenwoordig 'toegevoegd'? Dus is het vanuit oogpunt van de ontwikkelaar een optionele feature..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 6 maanden geleden
    @panzermeister Dat zie je toch steeds vaker, óf je laat de game er mooier uit zien óf je gaat voor een stabiele framerate.

    Op die manier vind ik het juist super omdat je gewoon kunt kiezen en er weer over iets anders geklaagd kan worden (want men zoekt altijd wel iets om over te klagen ;))

    Wel had ik het beter gevonden als dit er van begin af aan in gezeten had, zeker voor een ontwikkelaar als deze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 6 maanden geleden
    @guitar_hero Niet om PC-masterrace uit te hangen, maar een framerate onder 30 is ook rondt uit k**, dus als er iets is om over te klagen is het een onstabiele framerate wel.

    IN mijn ogen is een 100% stabiele 30FPS voor consoles nog wel acceptable, maar eigenlijk moet alles gewoon 60 FPS hebben, maarja dan krijgen we niet zulke mooie grafix…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 6 maanden geleden
    @markje94 Ik zeg toch ook niet dat het onder de 30fps moet gaan? 30 is voor mij ook wel echt het minimum, en het is afhankelijk van wat voor soort game het is, of ik het acceptabel vind wanneer het 30fps is.

    Qua keuze vind ik het bij bijv. Rise of the Tombraider goed gedaan voor de PS4 Pro, en dat is een voorbeeld van wat ik bedoelde, en graag meer zou zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 5 maanden, 3 weken geleden
    Ja egt dramatisch is het beeld .in chapter 3 zakt ie bij mij naar 900 p en komt er niet meer bovenuit .de fr is ok zeer bagger idd . Heb em sinds release in de kast ligge . Vele updates ej patches later is ie nog steeds ..bagger

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.