In de laatste editie van het blad Game Informer duikt Sadness eindelijk weer eens op, een titel voor de Wii waar het al een hele tijd erg stil rond is geweest. Het magazine pakt uit met wat nieuwe informatie omtrent het spel, met als eerste aankondiging dat Sadness maarliefst tien verschillende eindes zal bevatten. Als speler maar je kennis met Maria, een vrouw die samen met haar zoon Alexander zopas uit een treincrash gekomen is. Alexander heeft door het ongeval een oogletsel opgelopen waardoor hij blind geworden is. Maria zal haar zoon dan ook constant moeten beschermen tegen allerlei gevaren. Daarbovenop is Alexander zich erg "vreemd" beginnen gedragen na de crash.

Naast een tipje van de sluier op te lichten omtrent het verhaal binnen Sadness laat Game Informer ook weten dat gebruik maken van de omgeving van erg groot belang zal zijn. Maria beschikt namelijk niet over een groot arsenaal aan wapens. Verder kwam men ook te weten dat het spel ruw geschat zo'n vijftien uur aan pure gameplay zal bevatten. Saddness zou ergens in 2008 op de markt moeten verschijnen voor de Wii