Nieuws
Mortal Kombat

Eerste foto's van Mortal Kombat-film uitgegeven

Film komt op 16 april uit

Geschreven door Michel Musters op
De eerste foto's van de aankomende verfilming van Mortal Kombat zijn online geplaatst.

Daarnaast is er een uitgebreid artikel over de film via Entertainment Weekly uitgekomen. Op de foto's zijn personages als Sub-Zero, Liu Kang, Scorpion, Sonya en Jax te zien.

Er is ook wat meer bekend over het verhaal van de film. Dat draait om het nieuwe personage Cole, een MMA-vechter die wordt opgejaagd door Sub-Zero. De film zou in feodaal Japan beginnen met een gevecht tussen Sub-Zero en Scorpion.

Eerder werd bekendgemaakt dat de nieuwe verfilming van Mortal Kombat op 16 april naar de bioscopen en HBO Max komt. Warner Bros. heeft vorig jaar aangekondigd alle nieuwe films meteen op de streamingdienst te zetten. HBO Max is echter niet beschikbaar in Nederland en België.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ruimteshooter Boundary uitgesteld naar deze zomer Hoogtepunten: Nieuwe Star Wars- en Indiana Jones-game in ontwikkeling
9

Reacties op: Eerste foto's van Mortal Kombat-film uitgegeven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Pascal08

    • 16 januari 2021 11:27
    Ziet er eigenlijk hetzelfde uit als in wat we al hadden gezien in het verleden.
    Jaxx oogt ook gewoon weer als een onzekere dude met die look.
    Kung lao en Liu Kang ogen dan weer wel hoopgevend maar Kano en Sonya weer datzelfde traject van kat en muis en wie is nou wie.
    Wil je een grimmige film in deze wereld zouden sommige acteurs toch wat grimmiger moeten ogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 januari 2021 11:28
    Ziet er fuckin goed en awesome uit. Erg veel zin in deze film

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 17 januari 2021 16:31
    @coola
    Als ik zo naar deze foto's kijk, heb ik meteen het idee dat deze zo uit de originele MK film zouden kunnen komen.
    Zou dat dan ook een reden kunnen zijn waarom jij het zo awesome vindt? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 16 januari 2021 16:41
    Wel een downloadje waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Huh

    • 16 januari 2021 17:16
    @TommyVercetti don’t feed the troll!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 januari 2021 17:39
    @Huh Nou ja, als de filmmaatschappij je niet eens de kans geeft om het legaal te kijken vind ik het wel geoorloofd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 januari 2021 18:05
    @Ziminar

    Even de gesloten bioscopen buiten beschouwing gelaten ( kans is hoe klein dan ook gewoon aanwezig dat alles weer open is rond april .) Hoe is de film in de bioscoop ziengeen legale kans om de film te kijken ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 17 januari 2021 14:54
    @coola er zijn zoveel films die ik wil zien, daar is dit er niet een van.
    En je hebt gelijk hoor, ik zou die dan eigenlijk in de bios moeten gaan zien als ik dat wil. Maar buiten Corona heb ik daar niet eens tijd voor met een gezin en een baan. Als de film dan niet op de gangbare streamingdiensten komt is er nog maar een mogelijkheid. En ik praat het niet goed, maar de filmmaatschappijen zouden eens goed moeten nadenken in plaats van mekkeren over illegaal downloaden. Ik neem om de zoveel tijd een abo bij Disney, Amazon en Netflix om te kijken wat ik wil kijken. Maar dit wordt me onmogelijk gemaakt.
    Dan is er nog maar een mogelijkheid, downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 januari 2021 18:07
    @TommyVercetti

    Als ik de screens zo zie, dan is dit mijn geld meer dan waard.