Ondanks de niet al te spectaculaire verkoopcijfers mag Ion Storm's Anachronox zeker tot één van de meest opvallende RPG-games van 2001 worden gerekekend. Niet enkel zat het spel propvol met goede humor, maar waren ook de karakters stuk voor stuk interessant.

Tom Hall, de projectleider van Anachronox heeft sinds het faillisement van Ion Storm met John Romero de nieuwe developer MonkeyStone opgericht. Een vervolg op Anachronox zit er in ieder geval even niet in.

PlanetAnachronox had daarom een interview met Tom over de ontwikkeling van het spel en wat eventuele plannen voor de toekomst zijn.4. Prior to Anachronox's release, it was announced that around half the game had to be scrapped for release. What happened to that half and will it ever get finished?

The ideas for that part of the game (more like 25-40%) are still there. But it is unlikely that will ever see the light of day, unless I get the Anachronox IP back someday. :) Dit interview dat zeker interessant is voor de Ion Storm en Anachronox fans is op GameSpy's PlanetAnachronox te lezen.