Een dagje op bugs jagen in MoH: Pacific Assault | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Spellen bestaan, net als de meeste computerprogramma's, uit zeer veel complexe regels code. Een foutje is dan ook zo gemaakt. Om te voorkomen dat gamers met niet-werkende spellen opgescheept zitten, gaat men eerst uitvoerig op "bug hunt," waar geprobeerd wordt de meest kritieke bugs te vinden en te elimineren. Keith Schaefer, ontwikkelaar van Medal of Honor: Pacific A ault, vertelt in dit verslag, met wat voor bugs hij te maken krijgt, hoe hij ze oplost en hoe z'n werkdag er verder uitziet. Best intere ant om te lezen!12:14 PM: There's a bug where the collision on a character model doesn't match the visual model for certain animations. Jeff Leggett, our AI lead, has isolated a repeatable case. Since I worked on the character collision recently, can I take a look? Sure.12:37 PM: The physics collision doesn't seem to be in the same place as the visual collision. Jason thinks it might not be a collision i ue but a client-server i ue (even our single player game uses some of the client-server code), so I'm going to move onto a bug where exploding planes leave pieces floating in the air while he fixes this.

Er staat niet bij waarom de demo is uitgesteld


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou