Een blik op het computerleven uit Tron 2.0 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

GameSpot heeft een uitgebreide preview online gezet van Tron 2.0, de first person actiegame gebaseerd op de legendarische film uit 1982 en de remake die binnenkort het levenslicht zal zien. Tron 2.0 speel zich af binnen in een computer alwaar artificieel leven zich met de dagelijkse gang van zaken bezig houdt, niet wetende dat men zich in een computer bevind. Net als de Tron-film heeft ook de game een unieke grafische aanpak waarbij veel gebruik wordt gemaakt van felle kleuren en aparte lichteffecten.Hoewel Tron 2.0 in de kern een 'normale' first person shooter zal zijn, heeft men wel de nodige extra's bedacht om het spel van de ma a te doen onderscheiden. Zo zullen natuurlijk de bekende minigames nog steeds van de partij zijn, waaronder de beroemde lightcycle games. Ook ben je als speler vrij in de manier van aanpak:Tron 2.0's subroutine system is intended to let you play the game as you wish. If you want to fight your way through every area, you might look for armor and combat subroutines to improve your chances of survival in head-on combat. However, if you want to try sneaking past your enemies using stealth, you might look for utility subroutines like fuzzy signature, which muffles your footsteps as you walk. In any case, you'll want to look for upgraded versions of each subroutine. Picking up a low-level alpha version of a subroutine will take up three subroutine slots, while a beta subroutine will take up two, and the gold version of a subroutine (the best version you can get) will take up only one, leaving you with more space to use other programs. Lees de hele preview, die samen met een aantal nieuwe screenshots hier te vinden is, om meer over deze game te weten te komen. Het spel zelf zal in augustus dit jaar op de schappen liggen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou