Nieuws
Dr disrespect

Dr. Disrespect keert terug op YouTube

Nog niet definitief

Geschreven door Jacco Peek op
Streamer Dr. Disrespect streamde gisteren op YouTube na twee maanden afwezigheid.

Guy 'Dr. Disrespect' Beahm werd in juni om onduidelijke reden verbannen van Twitch. Fans vragen zich sindsdien af waarom de streamer van het platform verdween, maar tijdens zijn laatste stream gaf hij aan 'geen idee te hebben'.

"Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen. En ik moet slim zijn, want we hebben het over een groot contract en veel geld" zegt Beahm over de deal die hij met Twitch maakte. "Dus laat de juridische professionals doen wat ze moeten doen. Dat is het. Punt."

Bronnen meldden in juni aan Kotaku dat de reden voor de ban 'serieus' is, maar tot op heden is de precieze oorzaak nog niet duidelijk.

De terugkeerstream op YouTube werd goed bekeken, met zo'n 400.000 gelijktijdige kijkers. De streamer zei niets over een contract met YouTube, maar zal in de toekomst vermoedelijk vaker streamen op het platform.

Dit artikel delen:

Lees meer

Alle gamereleases op een rij Bethesda toont eerste teaser Doom Eternal-uitbreiding
36

Reacties op: Dr. Disrespect keert terug op YouTube

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    burhan42

    • 8 augustus 2020 13:05
    Twitch is niet serieus te nemen.. Vrouwelijke streamer mishandeld een kat dan is er niets aan de hand of zijn half blood op beeld aan het shaken en dancen dan gebeurt er ook niets.. Ze bannen veel random mensen omdat ze straight zijn lijkt het wel. Er was ook een streamer die travestiet was die ook gewoon openlijk zei dat hij/zij sommige mensen wetend blokkeerde en ze er niets aan konden doen..

    Ze moeten daar intern echt iets gaan oplossen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 augustus 2020 22:06
    Wie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 8 augustus 2020 23:52
    @DarkraverX
    Dr. Disrespect, aka the Two Time, de belichaming van violance, speed and momentum. Een entertainer pur sang, geen streamer die aan deze gigantische eindbaas kan tippen. Congratulations Twitch, you've played yourself.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 augustus 2020 11:22
    @wazp Blijf ik weer met ….. Wie?

    Ik snap echt niet dat mensen naar zulke figuren kijken, ik game liever zelf en als ik entertainment wilt zet ik wel iets anders aan dan dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 9 augustus 2020 12:34
    @DarkraverX tuurlijk, ik game ook liever zelf. Maar als ik niet kan of wil gamen dan vind ik het leuk om naar streamers te kijken zoals een Asmongold, stonemountain64, Dr Disrespect, summit1g etc.

    Ik kijk daar liever naar dan al die prut programma's die tegenwoordig op tv te vinden is. Het is niet alleen kijken naar hoe iemand een spelletje speelt, ze geven ook vaak hun ongezoute mening over dagelijkse dingen en uiteraard games. En vaak op een natuurlijke manier omdat het live is. Op tv voelt alles tegenwoordig zo gemaakt/geforceerd/nep als je begrijpt wat ik bedoel. In die zin vind ik bijvoorbeeld Asmongold een fijn persoon om naar te kijken door zijn droge en "down to earth" kijk op de wereld.

    En Dr. Disrespect is in de wereld van streaming qua entertainment echt iemand van de buitencategorie. Ook zijn edits, met dank aan zijn editor "Alex", zijn van hoge kwaliteit en hebben voor mij en vele anderen een hoog entertainment gehalte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 augustus 2020 23:59
    @wazp *En vaak op een natuurlijke manier omdat het live is. Op tv voelt alles tegenwoordig zo gemaakt/geforceerd/nep als je begrijpt wat ik bedoel.*

    Wil je nu zeggen dat een streamer niet nep is, lol die gasten krijgen zakken met geld om hun gezouten (niet ongezouten) mening te geven.

    Ja ik weet wat streamers zijn echter de namen erachter boeien me niets, zo zag ik pas geleden een artikel voorbij komen met *dr wie banned van* en zodra ik dan lees dat het een streamer is dan is dan sluit ik het artikel.

    Ik kijk liever een gemaakte *nep* serie of een goede interessante docu dan dit soort nep meuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 10 augustus 2020 01:21
    @DarkraverX oh dus je weet wel WIE het is. Je spreekt jezelf lekker tegen man. En je verhaal snijdt ook totaal geen hout.

    Ik geef je 1 tip: reageer niet meer op dit soort artikelen want je zet jezelf aardig voor joker met je reacties. Maarja beetje trollen vind je wel lekker natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 augustus 2020 01:44
    @wazp Goed lezen is een begrip vandaag de dag.

    Er is een verschil tussen weten wat een streamer is en wie de streamer is.
    Voor jou zal ik een uitzondering maken en het herhalen, wel langzaam lezen zodat je grijze celletjes het goed zullen opnemen.

    1. Ja ik weet wat streamers zijn.
    2. (let op deze is belangrijk), ik gaf hieronder aan dat ik ze naam in een nieuws topic (headline) voorbij zag komen en ik zei ook dat ik gestopt was na het lezen…. streamer.|
    3. Nee ik weet dus nog steeds niet wie de pipo is, gezien ik dus niet het gehele topic gelezen hebt, daarnaast wil en hoef ik niet te weten wie deze aandachtspipo is….. nou hopelijk zijn je celletjes niet gesmolten de afgelopen dagen en kunnen ze nog wat opnemen.

    Ik geef je ook 1 tip: lees voortaan langzaam zodat je celletjes het goed op kunnen nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 10 augustus 2020 09:23
    @DarkraverX hou toch op man hahahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 augustus 2020 22:29
    @wazp Ach gossie wist je verder niets beters te verzinnen, ik had meer verwacht van je, helaas gemiste kans.

    BTW nog gelukt met het wat langzamer lezen van mensen hun reacties, geloof me je stimuleert er alleen je grijze cellen mee, was een gratis tip.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 10 augustus 2020 23:44
    @DarkraverX denk je nou echt dat ik nog moeite ga doen om serieus te reageren op jou? Clown 🤡

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 augustus 2020 01:38
    @wazp Serieus nee, moeite nam je wel…. zit je schijnbaar toch hoog dat je alsnog de tijd nam om te reageren, wie is hier nou de clown…… he clown eeeh pipo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 11 augustus 2020 09:00
    @DarkraverX kost mij geen enkele moeite om een troll te jennen. Maar ga lekker door ventje 🤫

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 9 augustus 2020 13:02
    @DarkraverX ik snap echt niet dat jij er tijd voor neemt om een comment te plaatsen, als je het niet boeit of niks zinnigs kan zeggen houd het dan voor je. Jij bent niet anders dan de mensen die dit ook bij sport zeggen. Oftewel zoals mijn leraar ooit zij (kansloos).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 augustus 2020 23:45
    @armilo-theus Enige kansloze hier is dat je 2 minuten van je tijd nam om een reactie te plaatsen. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 10 augustus 2020 10:42
    @DarkraverX gaap goed verhaal 5/10 volgende keer beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 augustus 2020 22:27
    @armilo-theus Knap man dat je weer 2 minuten van je leven verspilde… goed bezig man…. koekje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 9 augustus 2020 07:46
    @DarkraverX the 2 time!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 9 augustus 2020 16:11
    @DarkraverX
    Och och, wat ben je toch lekker edgy dat je de beroemdste streamers niet kent (wat natuurlijk gelul is want je hebt hun namen echt wel eens gehoord maar hoe stoer is het om te doen alsof je nog nooit van ze gehoord hebt….)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 augustus 2020 23:55
    @niqomipa Och Och, wat lul je weer eens voor de zoveelste keer uit je nek. Er is namelijk een verschil tussen een naam horen en er uiteindelijk tijd in steken om te weten wie dat soort lui zijn, ik kies voor dat laatste, steek er geen tijd in.

    Gezien jij van slap uit je nek lullen houd (je doet het vaak hier) doe ik dat voor jou nu ook met een kleine uitleg puur omdat jij het stoer vond om op mij te reageren, enige wanneer ik van dit soort lui hoor is als ik een nieuws artikel voorbij ziet komen waar een naam in staat, zo kwam dit figuur naar boven pas geleden met *dr wie banned van*, dan open je het artikel en het 1e wat je lees (vaak) is *streamer dr wie* en tja daar stop ik dan uiteindelijk vaak (soms niet).
    Zelfde dat iemand ooit zei jaren terug je moet een stream kijken van pewdienogwat, nadat ik het filmpje geopend had en hij met ze vingertjes zat te zwaaien en riep *ik ben pewdienogwat* stopte ik de video en ook hier zeg ik dan ….. WIE en de reden ook hier is…… het boeit me geen reet.

    Als ik gameplay wilt zien dan open ik een gameplay video (ook stream) zonder slap gelul en aandacht zoeken erbij.

    En grappige is, er is niks stoer aan om geen reet om streamers te geven.