DirectX 8.0b lekt | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

DirectX is net een vrouw: je kan er niet zonder, maar er is soms ook erg moeilijk mee te leven*. En regelmatig heeft dit schatje ook duidelijk een upgrade nodig. Want met al die nieuwe 'hardware' moeten ook de zachte waren bijgewerkt worden.

Ladies and gentlemen...DirectX 8b heeft ongewild de Microsoft kantoren verlaten en is nu te downloaden op het net. Voor de technisch gerichte personen heb ik een klein lijstje gemaakt:Core

· D3DXCreateTextureFromFileEx can now load certain16-bit BMPs generated by IE 5.0

· Add unicode support to D3DXCreateText functions

· All D3DX functions use D3DLOCK_NOSYSLOCK when locking resources

Effects

· D3DXCreateEffectFromFile(A or W) now returns D3DXERR_INVALIDDATA for errors

· Effect compiler now handles vector literals correctly

· Setting a shader constant to a matrix in an effect, now performs transpose

· Setting NULL vertex and pixel shaders in an effect are now allowed*Similarities with any know person is pure coincidental. The publisher does not mean to insult the opposite sex. Copyright Gamers.nl 2001.

PS. De naam van de poster is NIET Jimmy vd Have.

Met dank aan Laurent voor de tip.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou