Nieuws

Death Stranding komt op 2 juni naar pc

Pc-versie krijgt nieuwe fotomodus

Geschreven door Jacco Peek op
Death Stranding komt op 2 juni naar pc. Dat maken uitgever 505 Games en ontwikkelaar Kojima Productions bekend.

Op die datum verschijnt de game op Steam, de Epic Games Store en in fysieke winkels. De game krijgt een aantal exclusieve features mee, zoals een Photo Mode, ondersteuning voor hogere framerates en ultra wide monitoren en nieuwe items in Half-Life-thema.

Spelers die de game reserveren ontvangen een aantal bonusitems. Ook bevat de digitale versie een artbook van de game. Bekijk hieronder een overzicht van de spullen en een trailer voor de pc-versie.

Pre-order:

  • Death Stranding HD wallpapers
  • Chiral gold and omnireflector sunglasses
  • Chiral gold and omnireflector cap
  • Gold and silver speed skeleton
  • Gold and silver armour plate


Digitale versie:

  • Selections from ‘The Art of DEATH STRANDING’ digital art book (by Titan Books)
  • Death Stranding Original Score Expanded Edition by Ludvig Forsell (including 10 unreleased tracks)
  • Ludens mask sunglasses (chiral gold and omnireflector)
  • Gold and silver power skeleton
  • Gold and silver all-terrain skeleton
  • Gold and silver armour plate (LV2)

Dit artikel delen:

Lees meer

Bepaal zelf hoe je je voortbeweegt in Half-Life: Alyx Marvel Future Revolution aangekondigd op PAX East
29

Reacties op: Death Stranding komt op 2 juni naar pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Aces-82

    • 2 maart 2020 17:47
    Sorry maar ik vind dit toch wel een beetje lachwekkend want ik hoor nu al die ps boys nog roepen over exclusieve games. Maar on topic… goed nieuws voor de mensen met een pc. Ik vind het ook gewoon slim,je pakt zo een veel breder publiek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 2 maart 2020 17:48
    @Aces-82 Ik snap je comment niet echt. Ik zie niemand roepen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 2 maart 2020 17:54
    @Quintex thanx

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 2 maart 2020 20:33
    @Aces-82: Volgens mij was het officieel al vrij lang bekend dat deze later ook naar PC kwam dus snap je punt niet helemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 2 maart 2020 20:56
    @The_Scratcher maar het gebeurt nu toch al regelmatig dat de 'exclusieve ' games van de ps ook voor pc komen of zie ik dat verkeerd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 2 maart 2020 22:37
    @Aces-82 Dat is wel de bedoeling, eerst een tijd exclusief op de PS en dan andere platformen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paralize

    • 3 maart 2020 16:10
    @Aces-82 je kan alle exclusives al lang op de PC Spelen, al voor je dat met MS kon. Er is niet per se een reden om een PS te kopen als je ook PSNow abbootje kan pakken. Net als dat een Xbox ook niet per se nodig meer is. Nu vind ik gamepass prettiger dan PSNow maar er bestaan geen exclusives meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 4 maart 2020 08:41
    @Paralize

    Nintendo zegt: 'Hai'. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paralize

    • 4 maart 2020 10:53
    @Piet S. :D True. Maar dat is wel echt een ander platform.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 4 maart 2020 12:28
    @Paralize

    Alhoewel de Switch ook een console (met handheld functie) is, is het inderdaad wel een ander platform ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 maart 2020 20:58
    @Aces-82 Pc is toch niet console exclusive? Tenminste dat is het argument wat de MS boys constant gebruiken. Maar het maakt ook niet uit, het was allang bekend dat deze uiteindelijk op PC uit zou komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 3 maart 2020 07:24
    @Aces-82 Gelukkig zeg je zelf al sorry

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 3 maart 2020 07:29
    @dezwarteziel ja ik wist dat dit zou gebeuren…. het is genieten met al die lange tenen hier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 3 maart 2020 09:40
    @Aces-82
    Volgens mij ben jij de enige die er een punt van maakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 3 maart 2020 09:50
    Ik had geen punt. Zei alleen dat ik het lachwekkend vind dat de ps boys het altijd over exclusieve games hebben en dat ms geen exclusieve games hebben. Maar het gebeurt nu ook bij ps en dat vind ik gewoon lachwekkend. Jullie maken er een punt van….. Ik niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 3 maart 2020 11:06
    @Aces-82 Er was in 2016 al duidelijk gecommuniceerd dat de game naar pc ging komen bij de aankondiging van DS, het enige wat hier lachwekkend is, is jou zielige fanboy gedrag, je drang om jouw xboxje te verdedigen tegen de grote boze ps boys. je lokt iets uit en het backfired in je face.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 3 maart 2020 11:33
    @ali3n8tor ik zie nergens in mijn comments staan dat ik een Xbox heb…… Jij wel? Misschien heb ik wel een pc en ben ik blij dat ik ds kan gaan spelen binnenkort. Maar ik vind het nog steeds grappig dat dit steeds vaker gebeurd bij ps….. daar doe jij helemaal niks aan. Heel dat exclusieve shit is niet goed voor ons man. Hoe mooi zou het wezen dat we alles gewoon op 1 systeem kunnen spelen en dat gebeurt nu langzamerhand op de pc en daar ben ik wel blij mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 3 maart 2020 11:55
    @Aces-82 je bent ook niet echt slim dus.

    ik quote: "Aces-82

    8 februari 2020 10:51

    @Goodmushin het is vooral het hele pakket wat je opnoemt voor mij. En exclusieve games komen daar bij mij niet op de eerste plaats omdat er genoeg andere goede games zijn. Dus vandaar dat het voor mij Xbox is. Controller is voor mij echte de beste. Game pass is echt zo top ( gta5 nu aan het doen, was even vergeten hoe ongemakkelijk trevor je kan laten voelen lol). Online service is zoveel beter dan ps en dan het menu van Xbox is super. Nogmaals het is maar een mening.

    kansloos. misschien heb je wel een pc ja lol en geen xbox LOL

    nou doeidoei trololol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 3 maart 2020 12:01
    1-0 haha ja idd man ik ben echt een Xbox fanboy idd. Maar door dit soort dingen ben ik wel gaan twijfelen of ik niet gewoon een pc moet gaan aanschaffen dan heb ik gewoon alles. Ik lig trouwens nog steeds dubbel om het feit dat nu ps ook bijna alles naar de pc gooit. Daar kan ik om blijven lachen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 13 maart 2020 13:57
    @ali3n8tor: Hij was een beetje dom ja! :)