Nieuws
Vikings: Wolves of Midgard

De Xbox Games with Gold van april zijn bekend

Met o.a. Vikings: Wolves of Midgard en Dark Void

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Games with Gold voor april bekendgemaakt.

De actie-rpg Vikings: Wolves of Midgard is de gehele maand april gratis te downloaden voor Gold-leden. Daarnaast komt Truck Racing Championship van 16 april tot 15 mei beschikbaar.

Qua Xbox 360-games verschijnt op 1 april de Capcom-game Dark Void. Op 16 april wordt die vervangen door de 360-game Hard Corps: Uprising, het spirituele vervolg op Contra. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Hitman 3 Starter Pack bevat gratis speelbaar level Disco Elysium: The Final Cut nu beschikbaar voor consoles en pc
18

Reacties op: De Xbox Games with Gold van april zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    FishSt1ck

    • 31 maart 2021 08:50
    Ik ken het allemaal niet, maar het ziet er ook niet erg interressant uit. Enige positieve wat ik zo kan zeggen is dat ik er nog niets, maar ik gok dat ik deze games weinig aan zal raken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 maart 2021 09:13
    Ze mogen van mij gold opdoeken de kwaliteit van de games zie je per maand minder worden. Als je ziet dat deze maand narita boy en morgen outriders beschikbaar is op de gamepass worden we als gamer toch al goed verwent. Die gratis games zijn leuk, maar je kan niet alles spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 maart 2021 09:24
    @Roy36NL geruchten gaan toch dat gold weg gaat en dat ze men naar gamepass willen hebben. Vandaar toen laast de prijs verhoging die ze weer introkken. Maar darkvoid ken ik nog wel van 360 tijd was een redelijke leuke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smoothy101

    • 31 maart 2021 10:47
    @hulstpower Ik bedoel als ze Gold & Gamepass samen voegen, dat zou echt een power move zijn, voor 10 euro per maand online gamen en een enorme backlog aan games om gratis te spelen. Sony kan daar niet tegen op, en maakt het al een stuk aantrekkelijker om voor Xbox te gaan aangezien je zien dan met het nieuwe Gold duizend games gratis kan spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 maart 2021 11:13
    @smoothy101 ik denk dat het wel samengevoegd wordt maar voor een hoger bedrag denk 17.50

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smoothy101

    • 31 maart 2021 12:18
    @Roy36NL Naja dat is dan weer te duur voor de gemiddelde consumer. Dus ik betwijfel of die base prijs omhoog gaat. Of live word gratis geheel. en die 2 games komen dan bij de gamepass bij en die is dan 10 euro p/m

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wejow

    • 31 maart 2021 12:29
    @Roy36NL
    Is Gamepass Ultimate niet al een combinatie van beide? Kost €12.99

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 maart 2021 13:08
    @Wejow ik weet eigenlijk niet of daar gold bij zit eigenlijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 31 maart 2021 13:11
    @Roy36NL Zit Gold bij, ik heb alleen Ultimate afgenomen en heb nu Gamepass voor Xbox en PC + Gold voor online gamen en games with Gold all-in-one haha.

    Van de Xbox site:

    ''Xbox Game Pass Ultimate bevat alle voordelen van Xbox Live Gold, meer dan 100 geweldige games voor console, pc en mobiele Android-apparaten uit de cloud (bèta) en een EA Play-lidmaatschap, allemaal voor een lage maandprijs''

    bron: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 maart 2021 13:24
    @Paxopoxo oké nou mooi toch is ongeveer 155 per jaar als ik die 12,99 aan hou vaak heb je ook aanbiedingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 maart 2021 14:04
    @smoothy101 gamepass ultimate is beide en zelfs beter. Maar gold gaat verdwijnen in de toekomst dat zeggen alle insiders maar xbox heeft daar nog steeds meer leden dan bij gamepass dus duurt even.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 31 maart 2021 09:41
    Is die vikings wat? Lijkt me wel tof

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 31 maart 2021 13:22
    @Aces-82 Mwoah, het is beetje een diablo achtige game maar dan in een viking sausje en minder uitgebreid. Persoonlijk vind ik m de middenmoot niet ontstijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 31 maart 2021 14:27
    @Messtranor thanx man, ik gaat em even checken want ik vind diablo wel leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 31 maart 2021 09:46
    Ziet er redelijk leuk uit behalve de truck game, verder ja hou wel van deze style en de bc game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 31 maart 2021 09:55
    Gold games… iedere maand denk ik.. zou er weer een pareltje tussen zitten?.. maar de teleurstelling is vaak groter dan de vreugde.. Ofwel; ze kunnen er beter mee kappen op deze manier. Totaal niet om ondankbaar te klinken (ik heb in al die jaren echt wel wat toffe games via gold mogen spelen).. maar dit is alleen maar negatieve publiciteit..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 31 maart 2021 10:43
    Hard Corps: Uprising is een keiharde game die iedere arcade run'n'gun lover al helemaal kapot gespeeld zou moeten hebben..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TomMonkey999999999

    • 31 maart 2021 14:33
    @ali3n8tor thanks voor de tip! Misschien heb ik er wel tijd voor (outriders ga ik donderdag aan beginnen). Is ook co-op lijkt het, das ook geinig.