Nieuws
Batman Arkham Knight

De PlayStation Plus-games van september zijn bekend

Met Batman: Arkham Knight en Darksiders 3

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van september aangekondigd.

Het gaat om Batman: Arkham Knight en Darksiders 3. Arkham Knight kwam oorspronkelijk in 2015 uit en werd goed ontvangen. Het is de vierde game in de Arkham-reeks en is ontwikkeld door Rocksteady.

Darksiders 3 kwam eind vorig jaar uit en is dus al snel via PS Plus verkrijgbaar. De actiegame had op lancering wat problemen, maar die zijn gedeeltelijk opgelost met later verschenen patches.

Beide PlayStation 4-games zijn vanaf 3 september zonder verdere kosten te downloaden voor PlayStation Plus-leden. Tot die tijd kunnen WipEout Omega Collection en Sniper Elite 4 nog gedownload worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Yacht Club onthult Shovel Knight Dig Aladdin en The Lion King-remasters bevestigd
10

Reacties op: De PlayStation Plus-games van september zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Aces-82

    • 29 augustus 2019 08:21
    Zo dan. Darksiders 3 dat is wel erg snel! Erg mooie maand voor de PS boys

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 29 augustus 2019 08:33
    Arkham Knight heb ik, uiteraard, al jaren maar Darksiders 3 nog niet. Mooie line-up deze maand!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 29 augustus 2019 09:37
    @Sander999 is het noodzakelijk om eerst de andere Batman games te spelen voor Arkham Knight of staan ze los van elkaar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 29 augustus 2019 09:59
    @fonsrutte nee, is niet noodzakelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 29 augustus 2019 08:40
    Allee lekker hoor! Denk dat de meeste mensen Arkham Knight al wel ownen tho ( mooi voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld. )

    Darksiders 3 zeker wel benieuwd naar!

    Hopelijk betekent dit dat XBOX ook hun line-up wat hoger inzet. We zullen zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 29 augustus 2019 09:11
    Lekker maandje, niks mis mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 29 augustus 2019 10:37
    Kjjk, dit is nou weer een geweldige maand! Jammer dak ze beide al heb, maar hey veel plezier iedereen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 29 augustus 2019 10:56
    Darksiders 3 was ik al benieuwd naar. Wordt een mooie titel voor wanneer er even niet veel bijzonders komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 29 augustus 2019 12:27
    Oef; das een goede maand voor de PS. Hopelijk de X ook weer (al heb ik twijfels aangezien vorige maand al top was).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 29 augustus 2019 18:48
    Goeie zaak, hier word ik wel blij van beide nog niet gespeeld maar staan wel op mijn verlanglijstje. Top!