De nieuwe gameplay elementen van C&C: Generals | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De afgelopen dagen hebben we een aantal filmpjes van Command & Conquer: Generals kunnen zien . Generals zal een aantal nieuwe gameplay elementen bevatten die niet in eerdere C&C titels aanwezig waren. Zo is men overgestapt naar de Sage 3D engine, die meer controle geeft over het slagveld en de ervaring nog realistischer maakt. Verder kan je kiezen uit een Generaal die bepalend is voor de te voeren tactiek en is het verzamelen van resources en bouwen van je basis aangepast. Generals zal 27 levels bevatten. GameGuru had een kort interview met EA's Mark Skaggs over C&C: Generals.5. Will the game feature "hero" characters that continue through the campaign?We actually have a combination of features that are a bit different from the standard "hero" characters of other RTS games. We still have "hero" units in the game similar to Tanya/Yuri/Boris in Red Alert 2 and Yuri's revenge, but we also have the "General" that you select before each mi ion. The General will be a battlefield unit, but more importantly, he will provide you with specialized units, upgrades, economic bonuses and unique abilities. With respect to either of these units continuing through the campaign, we've got a lot of ideas in that area.Het spel is nog in ontwikkeling, want nog niet alle slagvelden zijn bekend. Daarnaast heeft GameGuru alle features van het spel voor je op een rijtje gezet.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou