De gebreken van Project IGI 2: Covert Strike | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het vervolg op Project IGI, Project I'm Going In 2, zal over twee maanden uitkomen. In deel 2 nemen spelers weer de rol aan van David Jones, ex-SAS, en tegenwoordig wereldredder. Net als in deel 1 mag men weer de wereld redden van allerlei kwaadaardige terroristen. De eerste geluiden over Project IGI 2 zijn erg positief, maar het is niet allemaal rozengeur en maneschijn. Nu is deze kritiek gebaseerd op de beta versie en dus voorbarig, maar vooral het multiplayer gedeelte heeft nogal wat werk nodig. The Timberland map servers we played were set up for sixteen players, though developer Innerloop says that the game will be able to accommodate more than that. You have to wonder how larger servers will work in practice, though. Other shooters that have allowed ma ive teams have been beset by some serious technical i ues. In fact, the most noticeable thing about IGI 2's multiplayer at this stage is how laggy and stuttering it is, although it's hard to say whether that's because of the net code or the graphics engine. Of course, the game's just a beta at this stage, and things will hopefully change for the better before the game is released. Verder wordt ook het gebrek aan voertuigen besproken, iets wat tegenwoordig een nieuwe standaard is bij FPS games. Vooral in de grote mappen is dit een ernstig gebrek en zijn spelers overgeleverd aan de genade van de goed verstopte sluipschutter. In deze preview wordt ook een uitleg gegeven van de multiplayer opties in IGI 2.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou