De AI is geen slachtoffer meer in Far Cry | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na alle het Half-Life 2 geweld zou je bijna vergeten dat er nog andere, veel belovende first person shooters in aantocht zijn. Een zo'n titel is Far Cry. Het spel kreeg al veel attentie na alle verschenen screenshots, maar dankzij de pas verschenen techdemo is Far Cry gebombardeerd tot een van de heetste shooters van 2003. Far Cry heeft naast een sterke engine ook een bijzondere AI. Zo is de AI in dit spel geen slachtoffer meer die wacht om te worden afgeschoten, zoals bij de meeste spellen het geval is, maar reageert hij op de tegenstander en omgeving. Zelfs als de speler niet in de buurt zal de AI actief zijn. Hij zal met andere computerspelers praten, geluiden onderzoeken en nog veel meer. The parts of the game that we've seen so far have mainly taken place in large outdoor environments. What sorts of settings can we look forward to in the final game? Has it been a particular challenge to design environments that are so large? CN: As for what the player can expect to see, we have the richest sprawling jungle islands that have ever been shipped in a game that we are aware of, which in itself is pretty cool. But we also have some incredible indoor sections as well. The levels are broken up with compounds, buildings, tunnels, old bunkers, caves, and even underground research facilities. There's a rich mix between indoor and outdoor environments for the player to explore. Each offers a different gameplay experience, from shooting a merc from 500 meters with a sniper rifle acro a jungle valley to gunning down a few guards with a shotgun in a steam tunnel. Temptation IslandAls we Crytek producer Christopher Natsuume mogen geloven zal het spel met kerst in de winkelschappen liggen. Meer info en screenshots vind je in dit interview.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou