Nieuws
cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 komt op lancering naar GeForce Now

Steam-versie via de cloud te spelen

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Cyberpunk 2077 komt op naar de nieuwe streamingservice van Nvidia, GeForce Now. Dat maakte de techproducent onlangs bekend.

In een forumpost legt Nvidiae uit hoe spelers Cyberpunk 2077 via GeForce Now kunnen spelen. Spelers kunnen de game op de dag van lancering aanschaffen in Steam en de game dan spelen via de streamingdienst. Ook zijn alle optimalisaties wat betreft pc-settings beschikbaar via GeForce Now.

Eerder deze week werd er bekendgemaakt dat Nvidia speciale Cyberpunk 2077 grafische kaarten gaat weggeven. Het is ook de bedoeling dat de game naar Google Stadia komt, alleen is daar de releasedatum nog niet van bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima plaatst mysterieuze Death Stranding-teaser De beste gamedeals van de week: Sonic Generations Collection en Xbox one deals
9

Reacties op: Cyberpunk 2077 komt op lancering naar GeForce Now

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 20 februari 2020 14:48
    ben benieuwd of deze game raytracing krijgt als ja dan haal ik hem meteen voor pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 20 februari 2020 15:55
    @hulstpower
    Krijgt raytracing 😊

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 februari 2020 06:55
    @niqomipa ben benieuwd misschien maar cpu updaten voor deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 20 februari 2020 19:43
    Max 1080p, kansloos

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 20 februari 2020 21:33
    @Aquemini Oh hoe weet jij dat. Heb jij een 2080TI? En gebruik je RTX?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 21 februari 2020 16:02
    @Heccer_NL , kijk eens op de officiële site van Gefore now zou ik zeggen. Ondersteunt enkel 1080p. Snap je wel de content van dit bericht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 21 februari 2020 20:44
    @Aquemini Ah Sorry klopt ja want ik wou zeggen ik game al lang 4K60 fps RTX. Maar idd Geforce now.
    Mijn fout sorry en idd is dit kansloos 1080p.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Psychoot

    • 24 februari 2020 09:38
    @Heccer_NL Nou nou, kansloos…..
    5 jaar geleden had je nog nooit van 4K gehoord.
    Vroeger gamede we op 640x480 en die games waren ook leuk om te spelen !

    Ik ga lekker Cyberpunk op 1080p spelen op 60+ FPS.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 1 maart 2020 12:06
    ,@Psychoot
    Maar als je zo abo hebt en dan rtx. 1080p. Speel dan gewoon via pc. 1080 of 3040 4K. Dan zou ik ook niet zo’n abo nemen.
    En natuurlijk ieder zijn ding maar heb je een grotere resolutie scherm zou ik niet voor zo abo gaan. Is natuurlijk ook niet voor iedereen meteen betaalbaar als we ons maar vermaken met gamen. 😊