Creative director blikt terug op Splinter Cell: Chaos Theory | Gamer.nl

Creative director blikt terug op Splinter Cell: Chaos Theory | Gamer.nl

Clint Hocking, de creative director van Splinter Cell: Chaos Theory, heeft een video op Youtube geplaatst waar hij een level uit de stealthgame speelt en inzicht geeft in de ontwikkeling.

Hocking doet dit samen met Mathieu Berube, die verantwoordelijk was voor het ontwerp van de levels in de derde game in de Splinter Cell-reeks. In de video van ongeveer vijftig minuten wordt het Bank-level gespeeld terwijl de ontwikkelaars informatie delen over de ontwikkeling van de game.

Veel fans zien Chaos Theory als het hoogtepunt van de Splinter Cell-serie. Op Metacritic heeft dit derde deel in de reeks de hoogste score, gevolgd door het origineel.

Splinter Cell: Chaos Theory werd in 2005 uitgebracht voor Xbox, PlayStation 2, GameCube en pc. Aangepaste versies zijn ook verschenen op Nintendo DS, Nintendo 3DS en N-Gage. HD-remasters zijn later uitgebracht op Xbox 360 en PlayStation 3.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou