Nieuws
crash bandicoot 4

Crash Bandicoot 4: It's About Time bevat in-game aankopen

Het gaat mogelijk om skins voor de speelbare personages

Geschreven door Michel Musters op
Het aankomende Crash Bandicoot 4: It's About Time bevat in-game aankopen.

Dat blijkt uit de beschrijving op de officiële pagina van de game op de Microsoft Store. Om wat voor in-game aankopen het gaat, is nog niet bekend. Waarschijnlijk vallen diverse uiterlijke aanpassingen hieronder, aangezien mensen die het spel digitaal kopen de Totally Turbilar-skins voor Crash en Coco ontvangen.

Crash Bandicoot 4: It's About Time werd vorige week onthuld. Crash vindt een mysterieus masker in een grot - het blijkt één van de Quantum Masks te zijn. Spelers moeten met Crash en zijn vrienden door verschillende dimensies en tijden reizen om Quantum Rifts tegen te houden. De game is vanaf 2 oktober beschikbaar voor PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fan brengt remake uit van eerste Rayman-game Tencent toont techdemo van cyberpunkgame Syn
16

Reacties op: Crash Bandicoot 4: It's About Time bevat in-game aankopen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Linksquest

    • 29 juni 2020 08:43
    Hoop dat het dat ook maar is, zou zonde zijn als ze de game hierdoor gaan verpesten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 29 juni 2020 09:30
    Als t alleen om skins gaat kan ik er mee leven. Maar niet met iets wat de gameplay beïnvloed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 juni 2020 09:53
    Vroeger kon je skins vrij spelen in games, tegenwoordig moet je het kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 29 juni 2020 10:55
    @hulstpower tegenwoordig moet je zelfs betalen voor cheats, zo laag zijn we gezonken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 juni 2020 11:01
    @StormFox Daarom doe ik nooit aan in game aankopen.
    DLC vind ik het niet waard en een skin ook niet .
    Ik kan het begrijpen dat men het doet bij fortnite maar ook daar zijn de prijzen niet normaal als je het mij vraagt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 29 juni 2020 11:25
    @hulstpower Ik hanteer hetzelfde, maar voor sommige story DLC's maak ik een uitzondering zoals die van Division, Mass Effect, Aliens Isolation, RE7, Diablo3, Fallout,etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 29 juni 2020 21:01
    @hulstpower Ik vind een uitspraak als "DLC vind ik het niet waard" een beetje vreemd. DLC is nogal een ruim begrijp, t gaat van een skin tot een gigantische sloot aan extra content zoals bijvoorbeeld de DLC van the witcher 3. En die zijn het zeker wel waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 07:37
    @darkmanwls Nogmaals wat jij het waard vind en wat ik het waard vind is een totaal verschil.
    Ik vind DLC het geld niet waard. Ja er is een verschil met een skin en een witcher maar ik koop het nooit omdat ik het niet waard vind en vaak ben ik al klaar met een game als de dlc uitkomt en al weer wat anders speel.
    Dus IK vind DLC het geld niet waard dat betekend niet dat het voor jou het zelfde moet zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 juni 2020 09:39
    @hulstpower Je snapt mijn punt niet. Ik bedoel dat je de term DLC nogal over 1 kam scheert, maar de ene DLC is de andere niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 10:38
    @darkmanwls dat snap ik wel en kennelijk snap je mijn punt niet.
    En ik zeg toch duidelijk dat een skin of een map neit het zelfde is als een witcher verhaal dlc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 30 juni 2020 15:42
    @hulstpower Ondertussen betaal je wel full price terwijl er skins worden achter gehouden in de store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2020 18:09
    @TheDeeGee en daarom weiger ik dlc te kopen in begin was het zelfs zo dat het al op je disc stond, weet niet of dat nog steeds zo is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 29 juni 2020 11:04
    Jammer dat mijn favoriete jeugdfranchise nu ook een sell out is geworden. Ik vind dit alleen kunnen als de game ook f2p is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 29 juni 2020 11:36
    In-game aankopen zijn misschien ook een gevolg van het feit dat het ontwikkelen van games steeds duurder wordt. Weet je, ergens moet dit rechtgetrokken worden. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 29 juni 2020 14:57
    @Fordon_Greeman Ze vragen al 70 euro voor de preorder wat al veels te veel is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 29 juni 2020 21:05
    @Fordon_Greeman Heb ik al vaak gehoord dat argument, bullshit, ze doen het omdat t geld oplevert en makkelijk is. Als ze gewoon een goede game maken brengt ie OOK geld op.