Nieuws

Crackdown, Quantum Break en Scalebound te zien op Gamescom

Microsofts persconferentie vindt plaats op 4 augustus

Geschreven door Sander Hölsgens op
Microsoft toont Crackdown, Quantum Break en Scalebound tijdens de Gamescom. Dat meldt het Amerikaanse bedrijf vandaag.

Voorafgaand aan de Gamescom houdt Microsoft een persconferentie, waarop het meerdere titels toont aan de aanwezige pers. Het evenement is eveneens te volgen via een stream op Xbox.com en Xbox Live, en vindt plaats op 4 augustus, vanaf 16:00 uur.

Drie titels

Tijdens de persconferentie gaat Microsoft in ieder geval dieper in op Crackdown, Quantum Break en Scalebound. Deze titels werden op E3 2014 aangekondigd, maar ontbraken op E3 2015.

Bron: VG247

Dit artikel delen:

Lees meer

Minecraft 20 miljoen keer verkocht op pc en Mac 'Het is nieuw, maar het voelt als Doom'
9

Reacties op: Crackdown, Quantum Break en Scalebound te zien op Gamescom

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Donutje

    • 30 juni 2015 16:50
    Ben erg benieuwd naar Crackdown

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 30 juni 2015 16:52
    Scalebound!! Laat mar komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ali3n8tor

    • 30 juni 2015 17:13
    Scalebound, errug benieuwt naar!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 30 juni 2015 17:40
    Volgende toppers staan alweer klaar na de E3 microsoft is goed bezig de laatste tijd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 20:31
    Ook de gamesCon wordt dus top, ben benieuwd waar iedereen mee komt.

    Hoop dit keer op een nieuwe Red Dead of SP dlc van GTA V of The Last of Us 2 of Mafia 3 aankondiging .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mythanics

    • 30 juni 2015 22:12
    Sony zal er dit jaar niet zijn hebben ze gezegd en voor zover ik weet is Rockstar op het eerste jaar van de show na nooit meer op GamesCom geweest. Tegenwoordig is GamesCom echt een show van Microsoft, EA, in mindere mate Ubisoft en de andere Europese uitgevers zoals Nordic Games, City Interactive, Deep Silver, Focus Home Interactive en 505 Games.

    Verwacht dus dat de meeste nieuwe aankondigingen van die kant afkomen. Sony zal pas weer iets doen op Tokyo Game Show(17-20 september) en Paris Games Week(28 oktober t/m 1 november). Misschien heb je dan meer geluk rond Sony aankondigingen, hoewel ik zelf pas een aankondiging van een The Last of Us 2 of nieuwe IP van Naughty Dog verwacht na de release van Uncharted 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 22:40
    We gaan het zien, en wie weet komt het uit zo hoopte ik ook op een release dit jaar aankondiging van Fallout 4 en aantal mensen zeiden reken daar maar niet op :).

    Denk wel dat je gelijk hebt maar zoals ik al zei ik mag het hopen en wie weet komt deze droom ook uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Foo Fighter

    • 1 juli 2015 08:09
    Ik ben wel benieuwd naar Scalebound, release datum al bekend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 1 juli 2015 13:36
    Oh ja microsoft heeft nog dikke verrassingen waar is Sony? btway weet iemand waarom Sony geen conferentie heeft……………?




    Flut line up vooral dit jaar?????????